دانیل دی لوییس به جمع اهداکنندگان جوایز اسکار پیوست

0
242

دانیل دی لوییس که سال پیش جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مرد را دریافت کرد، به عنوان آخرین چهره‌ای که برای اهدای جوایز اسکار امسال انتخاب شد به جمع دیگر اهداکنندگان این جایزه پیوست.

 دانیل دی لوییس که سه جایزه اسکار در کارنامه‌اش دارد در مراسم اسکار از اهداکنندگان جایزه به برندگان امسال خواهد بود.

دوشنبه شب اعلام شد دانیل دی لوییس که سال پیش برای بازی در فیلم «لینکلن» اسکار برد و جنیفر لارنس دیگر برنده اسکار سال پیش که جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در «دفترچه بارقه امید» دریافت کرد، امسال جوایز برندگان نقش بازیگر مکمل مرد و زن را به آنها اهدا خواهند کرد. به این ترتیب لارنس به بهترین بازیگر مکمل مرد و دی لوییس به بهترین بازیگر نقش مکمل زن جایزه می‌دهد.

پیش‌تر اعلام شده بود کریستوف والتس و آن هاتاوی نیز که سال پیش جوایز بهترین نقش مکمل مرد و زن را دریافت کرده بودند، امسال روی صحنه اسکار می روند تا به دو برنده امسال جایزه بدهند.

دی لوییس که در سال 2013 برای «لینکلن» سومین اسکارش را دریافت کرد، پیش از آن در سال 2007 برای بازی در فیلم «خون به پا می شود» و در سال 1989 بار «پای چپ من» این جایزه را دریافت کرده بود.

به گزارش  مهر به نقل از د رپ،هشتاد و ششمین جایزه اسکار یکشنبه دوم مارس (11 اسفند) در دالبی تیاتر هالیوود برگزار می شود و مراسم به صورت زنده از شبکه تلویزیونی ای.بی.سی پخش خواهد شد. الن دی جنرس کمدین امسال اجرای این مراسم را برعهده دارد.