دولت سایه خامنه ای، ایجاد روزی یک بحران برای دولت حسن روحانی

0
436

بر پایه یک خبر؛ پس از انتخابات انتصابی ریاست جمهوری در ایران، آیت الله خامنه ای رهبر رژیم اسلامی با سیّد ابراهیم رئیسی بازنده انتصابات، دیداری محرمانه داشته است. البته دیدار خامنه ای با ابراهیم رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی امری عادی می باشد، چون رهبر ترک- مشهدی ایران علائق بیشماری به امور مشهد و آستان قدس دارد. بجز این مسئله خامنه ای به عنوان رهبر و داور میان دو نامزد، بایستی با بازنده انتصاباتی که دارنده شانزده میلیون راًی می باشد دیدار پس از انتخابات داشته باشد، بویژه که ابراهیم رئیسی پس از انتصابات گفته بود که به عنوان نماینده شانزده میلیون راًی می خواهد نقش اپوزیسیون دولت حسن روحانی را بازی کند و صیانت آرای کسانی که به او راًی داده اند را عهده دار شود.

گفته می شود در این دیدار خصوصی خامنه ای ضمن تمجید از رئیسی و اقدامات وی در آستان قدس رضوی، حضور مردم در انتخابات را برکت الهی برای نظام دانسته و خاطرنشان کرد کسب قریب شانزده میلیون رای توسط رئیسی گامی مهم و استوار برای قشر انقلابی است و دولت مستقر نباید آن را نادیده بگیرد. وی در ادامه تشکیل دولت در سایه توسط نیروهای انقلابی را خواستار شده و آن را حرکتی خداپسندانه و انقلابی برای کمک و همراهی با دولت منتخب دانست.

گذشته از ژست های سیاسی و دمکراتیک که از کشور های صاحب دموکراسی تقلید می شود ، از همان آغاز انقلاب اسلامی نه تنها یک دولت سایه بلکه چندین دولت سایه همواره بر ایران اسلامی حکومت کرده اند؛ دولت سایه ولی فقیه، دولت سایه بیت رهبری ، دولت سایه روحانیون، دولت سایه سپاه پاسداران و … به همین دلیل است که هر روز اوضاع کشور بدتر از روز پیش می شود و یاد آور ضرب المثل «آشپز که دوتا شد، غذا یا شور می‌شود یا بی‌نمک» می باشد.

ابراهیم رئیسی می تواند به عنوان رئیس دولت در سایه، مورد پشتیبانی خامنه ای، بیت رهبری ، سپاه پاسداران و امنیتی ها قرار داشته باشد و در چهار سال آینده با ایجاد هر روز یک بحران چوب لای چرخ دولت حسن روحانی بگذارد و به آرای میلیون ها مردم ایران که با شوق و ذوق وافر به پای صندوق های راًی رفته و برای فرار از مشکلات بیشمار به حسن روحانی راًی دادند، دهان کجی کند.

دولت سایه ابراهیم رئیسی بویژه پس از ملاقات وی با نماینده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس و رهبر کشور روسیه می تواند دولت سایه روسیه هم بشمار آید و در راستای اهداف روسیه در برابر دولت آخوند انگلیسی منتخب آمریکا و اتحادیه اروپا عرض اندام کند و در چهار سال آینده با ایجاد بحران های پیاپی ایران را به نابودی کامل بکشاند.