یورش وحشیانه گارد زندان به زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج

0
257

بنابه گزارشات رسیده  یورش وحشیانه گارد زندان به سالن زندانیان سیاسی ، مورد اذیت و آزار قرار دادن آنها  و انتقال چندین ساعته تعدادی از زندانیان به  بند سپاه که درد ست بازجویان وزارت اطلاعات است.

روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه حوالی ساعت ۱۳ انبوهی از مامورین گارد به سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج یورش بردند .تعدادی زیادی از زندانیان سیاسی در هواخوری بند بودند که با غافلگیر کردن آنها درب هواخوری را قفل نمودند و به سلولهای زندانیان یورش برده ، تمامی سلولها را مورد بازرسی غیر معمول قرار دادند و به عمد وسایل شخصی  زندانیان را پخش و تخریب نمودند. سلولهای زندانیان سیاسی از جمله صالح کهندل،ارژنگ داودی، شاهرخ زمانی و غیره شخم زده شد.

همزمان با یورشهای وحشیانه به سلولها، به زندانیان سیاسی شاهرخ زمانی ،حشمت الله طبرزدی،خالد حردانی و ارژنگ داودی اعلام گردید که آنها توسط بازجویان وزارت اطلاعات به بند سپاه که در دست بازجویان وزارت اطلاعات است احضار شده اند.

زندانی سیاسی ارژنگ داودی به بند سپاه برده شد و چندین ساعت مورد بازجویی و اذیت و آزار بازجویان  قرار داده شد. ولی زندانیان سیاسی شاهرخ زمانی ، خالد حردانی و حشمت الله طبرزدی در برابر انتقال به بند اطلاعات مقاومت نمودند و نهایتا از بردن آنها خوداری نمودند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران؛ از طرفی دیگر  رسول بداقی، زانیار و لقمان مرادی  نیز به بازرسی زندان فراخوانده شدند.

در یورش وحشیانه امروز  تعداد کثیری از نیروهای گارد زندان  به فرماندهی  فردی به نام سرهنگ زلفعلی و تحت نظارت مردانی رئیس زندان و بحرینی  رئیس حراست شرکت داشتند.