تیم برتون گروه بازیگران فیلم جدیدش را کامل کرد

0
233

کیم دیکنز با پیوستن به جمع بازیگران فیلم جدید تیم برتون برای کمپانی فاکس قرن بیستم ، مجموعه بازیگران این فیلم را کامل کرد.

 فیلم جدید تیم برتون با اقتباس از رمان کلاسیک «خانه خانم پرگرین برای بچه‌های عجیب و غریب» ساخته می شود.

اوا گرین، آسا باترفیلد، الا پورنل، آلیسون جینی و سامول ال جکسون دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم که با اقتباس از رمانی نوشته رنسام ریگس ساخته می‌شود داستان نوجوانی را بیان می کند که نقشش را باترفیلد بازی می‌کند. او خودش را در یک جزیره می‌یابد که در آن باید به گروهی از یتیمانی که توانایی‌های ویژه دارند کمک کند تا به خودشان آسیب نرسانند.

اوا گرین در این فیلم در نقش شخصیت اصلی یعنی خانم پرگرین بازی می‌کند و او کسی است که به عنوان مراقب از این گروه یتیم ها وارد عمل می‌شود.

این فیلم را چرین انترتینمنت می‌سازد و فیلمنامه آن را جین گلدمن نوشته است. مراحل تولید این فیلم شروع شده و قرار است در تاریخ ۴ مارس ۲۰۱۶ یعنی دقیقا یک سال دیگر اکران شود.

در حالی که به نظر می رسید دیکنز برای بازی در این فیلم خیلی گرفتار باشد اما او از بازی در دو سریال تلویزیونی یعنی «خانه پوشالی» برای شبکه نتفلیکس و «شاخه خشکیده» برای اچ بی او  فارغ شده است. او در فیلم «دختر گمشده» دیوید فینچر نیز بازی کرده بود.

آسا باترفیلد نخستین بازیگری بود که به این پروژه پیوست. باترفیلد که سابقه بازی در سریال مشهور «مرلین» شبکه بی بی سی را دارد به تازگی در هالیوود هم به شهرت رسیده و برای بازیش در نقش هوگو کابره در فیلم مارتین اسکورسیزی مطرح شده است.

برتون از سال ۲۰۱۱ برای ساخت این فیلم با کمپانی فاکس قرن بیستم وارد مذاکره شده بود و سال پیش در حالی که هنوز فیلم «چشمان بزرگ» اکران نشده بود، قطعیت ساخت این فیلم را اعلام کرده بود.

برتون دو ماه پیش اعلام کرده بود قصد ساخت دنباله‌ای بر فیلم کلاسیک و محبوب «بیتل‌ جوس» را که سال ۱۹۸۸ اکران شده بود، دارد. گفته شده برتون قصد دارد با بازی مایکل کیتون بار دیگر این فیلم را به سینماها بازگرداند.

برتون که «چشمان بزرگ» با بازی ایمی آدامزو  کریستوفر والتس آخرین تجربه سینمایی‌اش بود، برای این فیلم چندان توجه منتقدان را جلب نکرد و فیلم در جوایز سینمایی نیز جز یک نامزدی برای ایمی آدامز در میان جوایز گلدن گلوب، جایگاه خاصی نیافت.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، برتون که به عنوان فانتزی ساز بزرگ سینمای جهان شناخته می‌شود، قصد دارد با «خانه خانم پرگرین برای بچه‌های عجیب و غریب» بار دیگر به سنت‌های خودش بازگردد و به سراغ فیلمی با مضمون فانتزی برود.