کریستین بیل دیگر نقش “بتمن‌”‌ را بازی نمی‌کند..

0
651

کریستین بیل بازیگر تحسین‌شده نقش بتمن گفت در “لیگ عدالت” در نقش بتمن ظاهر نخواهد شد و چیزی از گروه سازنده این فیلم ابرقهرمانانه نمی‌داند.

به گزارش مهر به نقل از اینترتینمنت ویکلی، پس از بازی در سه فیلم “بتمن” به کارگردانی کریستوفر نولان، این بازیگر برنده اسکار گفت تنها در حالی که نولان کارگردانی “بتمن” را برعهده داشته باشد، دوباره در این نقش ظاهر خواهد شد.

این در حالی است که نولان پیش از این اعلام کرده بود “ظهور شوالیه تاریکی” به عنوان سومین فیلم از مجموعه بتمن‌ها، آخرین باری بوده که او به شهر گاتام سفر کرده است.

BruceWayneTDK

اکنون با موفقیت فروش “مرد فولادی” راه برای ساخت “لیگ عدالت” کاملا هموار شده است. این فیلم با الهام از کتاب‌های کمیک و با حضور همه ابرستاره‌ها از جمله سوپرمن، بتمن، زن شگفت‌انگیز، فلش و بقیه شخصیت های کمیک ساخته می شود.

با این حال بیل به حضور خودش در این فیلم در نقش بتمن با قاطعیت “نه” گفته است. او گفت: ما خیلی خوش شانس بودیم که توانستیم سه فیلم بتمن بسازیم. دیگر کافی است. بگذارید دندان‌گِردی نکنیم.

گفته می شود دیوید اس.گویر نویسنده فیلم “مرد فولادی” فردی خواهد بود که فیلمنامه “لیگ عدالت” را نیز می نویسد. او می گوید بتمنی که او برای این فیلم خلق می کند خیلی با بتمنی که در “شوالیه تاریکی” ارایه شد، فرق خواهد داشت. اما بیل گفته است چیزی در این‌باره نشنیده و از هیچ یک از جزییات ساخت این فیلم خبری ندارد.