کتی بیتس و سوزان ساراندون به کارگردان «مامان» پیوستند

0
536

دو ستاره برنده جایزه اسکار در اولین فیلم انگلیسی زبان زاویر دولان، فیلم‌ساز جوان و بااستعداد کانادایی، به جسیکا چاستین نامزد دو جایزه اسکار ملحق شدند.

 اولین فیلم  انگلیسی زبان زاویر دولان، فیلم ساز 25 سال کانادایی که امسال فیلم «مامان» او به عنوان نماینده کانادا یکی از بخت‌های دریافت جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان اسکار است، با حضور تعدادی از بازیگران زن نامدار هالیوود ساخته خواهد شد. سه روز پیش خبر پیوستن جسیکا چاستین به فیلم  «مرگ و زندگی جان اف. داناوان» (The Death and Life of John F. Donovan) زاویر دولان منتشر شد و پس از آن خبر پیوستن دو بازیگر مشهور دیگر به این پروژه اعلام شد.

کتی بیتس و سوزان ساراندون که اخیراً در فیلم «تَمی» در کنار هم ظاهر شده‌اند، قرار است در کمدی «مرگ و زندگی جان اف. داناوان» که هجویه بر صنعت سرگرمی هالیوود و رسانه‌های خبری است، به جسیکا چاستین بازیگر «درخت زندگی» و «سی دقیقه بعد از نیمه‌شب» بپیوندند. در این فیلم آقای کیت هرینگتن، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» نیز بازی می‌کند.  به گزارش هالیوود ریپورتر، کتی بیتس در فیلم «مرگ و زندگی جان اف. داناوان» قرار است نقش یک مدیر قدرتمند را بازی کند و ساراندون در این فیلم در نقش مادر شخصیت داناوان که هرینگتن نقش او را بر عهده دارد، ظاهر خواهد شد.

هرینگتن در فیلم کمدی «مرگ و زندگی جان اف. داناوان» نقش داناوان، یک ستاره هالیوود را دارد که سوء‌تفاهم‌هایی در مورد زندگی خصوصی او، حرفه و زندگی‌اش را از هم می‌پاشد. جسیکا چاستین دراین فیلم در نقش یک روزنامه‌نگار ستون شایعات روزنامه‌های زرد ظاهر می‌شود که قصد دارد زندگی این ستاره بخت برگشته را تباه کند. این ششمین فیلم بلند سینمایی زاویر دولان 25 ساله است  که آثار موفقی مانند «من مادرم را کشتم»، «ضربان قلب» و «تام در مزرعه» را در کارنامه دارد.

کتی بیتس متولد 1948 در ممفیس تنسی است و در فیلم‌هایی مانند «تایتانیک»، «درباره اشمیت» و «رنگ‌های اصلی» بازی کرده است. او در سال 1990 برای ایفای نقش پرستار دیوانه فیلم «میزری» برنده جایزه اسکار  شد.

به‌ گزارش آنا ؛ سوزان ساراندون، متولد 1946 در نیویورک، اولین بار در سن پنج سالگی در سریال تلویزیونی «در جست‌و‌جوی فردا» حضور پیدا کرد و از سال 1971 با بازی در فیلم «جو» وارد حرفه بازیگری شد. ساراندون در فیلم‌هایی مانند «تلما و لوییز»، «راه رفتن مرد مرده»، «در دره الاه» و «استخوان‌های دوست‌داشتنی»  بازی کرد. وی این روزها مشغول بازی در  فیلم «روز مادر» است و به زودی در نقش مادر مریلین مونرو در مینی سریال «زندگی مخفی مریلین مونرو» حضور پیدا خواهد کرد.