هیو جکمن تابستان به ناکجاآباد می‌رسد

0
361

فیلم‌برداری اثر تازه جو رایت، کارگردان «آنا کارنینا» و «تاوان» بر اساس افسانه پیتر پن به پایان رسیده است و این فیلم تابستان آینده به‌روی پرده خواهد آمد.

 اولین تصاویر فیلم «پَن» (Pan) به کارگردانی جو رایت با بازی هیو جکمن، ستاره استرالیایی مجموعه «مردان مجهول»، «بینوایان» و «پرستیژ» منتشر شد. در این فیلم همچنین رونی مارا بازیگر «دختری باخال‌کوبی اژدها» و «عوارض جانبی» و آماندا سایفرید بازیگر «بینوایان» و «مامامیا!»  حضور دارند.

به گزارش آنا به نقل از انترتینمنت ویکلی، فیلم «پَن» محصول استودیو برادران وارنر به کارگردانی جو رایت برداشت آزادی از اثر کلاسیک جیمز متیو بَری، «پیتر پن» است و هیو جکمن در این فیلم در یک نقش منفی موسوم به «سیاه‌ریش» (Blackbeard) ظاهر می‌شود، یک دزد دریایی که با کشتی پرنده سفر می‌کند و مردان او بچه‌های یتیم جنگ را می‌دزدند و به ناکجا آباد می‌برند.

13930904155526613662944

پیتر (با بازی لوی میلر خردسال) نیز یکی از این کودکان است که از تختخوابش ربوده می‌شود. در این فیلم ناخدا هوک هم حضور دارد که البته نه واقعاً ناخداست و نه دست مصنوعی قلابی دارد.گَرت هدلاند بازیگر «تروی» و «میراث ترون» نقش ناخدا هوک را در فیلم «پَن» بازی می‌کند که بیشتر شخصیتی شبیه به ایندیانا جونز است.

13930904155500300662934

در فیلم «پَن» جو رایت، همچنین آماندا سایفرید در نقش شخصیتی موسوم به مری بازی می‌کند و رونی مارا در نقش تایگرلیلی ظاهر می‌شود که نقشی محوری در فیلم بر عهده دارد. فیلم‌نامه «پَن» را جیسن فوشز بر اساس داستان جی. ام. بَری  نوشته است. جو رایت کارگردان در مورد داستان این فیلم به انترتینمنت ویکلی گفته است: «این دقیقاً آن داستان ناکجاآبادی نیست که شما می‌دانید.»

اکران عمومی فیلم «پَن» در تاریخ 17 ژوئیه 2015 (26 تیر 1395) آغاز خواهد شد.