مورگان فریمن «مادام وزیر» را راهی تلویزیون می‌کند

0
143

شبکه سی بی اس آمریکا ساخت یک مجموعه تلویزیونی را به مورگان فریمن سفارش داده است.

شبکه تلویزیونی مشهور آمریکایی ساخت سریال تلویزیونی برای فصل 2015-2014 خود را به مورگان فریمن بازیگر مشهور سفارش داده است.

این سریال با عنوان «مادام وزیر» بر شخصیت و زندگی حرفه ای وزیر زنی از کابینه متمرکز است که دیپلماسی خارجی را دنبال می کند. در عین حال او باید در عالم سیاست و در پیچیدگی زندگی خانوادگی اش موفقیت آمیز عمل کند.

بارابارا هال که نویسنده سریال «هوملند» است کار نوشتن این فیلمنامه را برعهده دارد و به عنوان نماینده این شبکه با شرکت «رولوشنز انترتینمنت» متعلق به فریمن همکاری می کند. این شرکت تهیه فیلم از سال 1996 تاکنون فعال است.

این مجموعه دومین مجموعه تلویزیونی آمریکا درباره زندگی یک وزیر امور خارجه زن است. در فیلم قبلی سیگورنی ویور به عنوان وزیر امور خارجه ظاهر شده بود و شباهت‌های زیادی به هیلاری کلینتون داشت. «مادام وزیر» جدیدترین فیلمی است که با مرکزیت یک وزیر زن ساخته می شود.

هفته پیش شارون استون قراردادی برای بازی در نقش معاون رییس جمهور را برای «مامور ایکس» شبکه تی.ان.تی امضا کرد. جولیا لوییز-دریفوس نیز قرار است در نقش معاون رییس جمهور در فیلم «ویپ» شبکه اچ.بی.او ظاهر شود و کیت برتون هم همین نقش را در فیلم «رسوایی» برای شبکه ای.بی.سی بازی می کند.

ای.بی.سی پیش از این قرار بود یک مجموعه کوتاه تلویزیونی را با بازی دایان لین در نقش هیلاری کلینتون بسازد اما از ساخت آن منصرف شد.

به گزارش مهر به نقل از د رپ، «مادام وزیر» دومین درام شبکه سی.بی.اس برای این فصل است، در حالی که این مجموعه تاکنون سفارش چهار سریال کمدی را برای این سال داده است.