مدیری، عطاران، فرخ‌نژاد؛ “کلید شکسته” کیمیایی به کدام یک می‌رسد..

0
497

از بین بازیگران مرد سینمای ایران نام مهران مدیری، رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد به گوش می‌رسد که مسعود کیمیایی قرارست از آنها در جدیدترین پروژه‌اش با نام “کلید شکسته” استفاده کند.

به گزارش مهر، مسعود کیمیایی کارگردان سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی “کلید شکسته” را گرفته است، به دنبال بازیگران اصلی این فیلم سینمایی است. پیش از این نام پولاد کیمیایی و لیلا حاتمی برای بازی در این فیلم منتشر شده بود، اما به دلیل حضور لیلا حاتمی در فرانسه حضور این بازیگر در این فیلم سینمایی در هاله ای از ابهام قرار دارد ضمن اینکه وی اگر در چند ماه آینده به ایران بیاید قرارست در یک پروژه دیگر حاضر شود.

مهران مدیری، رضا عطاران و حمید فرخ نژاد سه گزینه‌ای هستند که مسعود کیمیایی برای بازی در یکی از نقش های فیلم خود در نظر دارد اما هنوز درباره انتخاب یکی از این سه بازیگر به نتیجه قطعی نرسیده است.مسعود کیمیایی (۷ مرداد ۱۳۲۰، تهران) کارگردان و فیلمنامه‌نویس سرشناس ایرانی است. کیمیایی از چهره‌های بحث‌انگیز و جنجالی سینمایی ایران است.)

527697_425817310814290_1495708873_n

پیش از این برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که مهران مدیری قرار بود در فیلم “جرم” به جای حامد بهداد با کیمیایی همکاری کند که بنا به دلیلی حضور وی در این فیلم منتفی شد. اما همچنان مشخص نیست که آیا مدیری در فیلم “کلید شکسته” فرصت همکاری با کیمیایی را پیدا خواهد کرد یا خیر.

اما رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد نیز تا امروز تجربه همکاری با کیمیایی را نداشته‌اند. هرچند “کلید شکسته” اثری اجتماعی است اما عطاران و مدیری که کیمیایی قرار است یکی از آنها را برای بازی در فیلم خود انتخاب کند، معمولا در فیلم‌های طنز حضور داشته‌اند ولی فرخ نژاد کارنامه متفاوت‌تری دارد. البته نباید این را فراموش کرد که رضا عطاران در فیلم سینمایی “دهلیز” به کارگردانی بهروز شعیبی نشان داده که می تواند در نقش های جدی نیز به خوبی حضور داشته باشد.

علیرضا زرین دست که حضورش در این فیلم به عنوان فیلمبردار قطعی‌تر از بقیه عوامل است، درباره جدیدترین اثر مسعود کیمیایی به رسانه‌ها گفته است: “کلید شکسته” یکی از بهترین فیلم‌های کیمیایی خواهد شد. در این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، شخصیت‌ها پرکشش و جذاب پرورانده شده است. زمانی که فیلمنامه این اثر را خواندم نمی توانستم آن را زمین بگذارم و می توان این فیلمنامه یکدست و جذاب نوشته است.

farokhnejhad_603375

“کلید شکسته” داستان دو جوان را روایت می کند که یک شب در یک باشگاه بیلیارد با زنی روبرو می شوند و در دو راهی تصمیم قرار می گیرند، داستان این فیلم از یک نیمه شب تا صبح روایت می‌شود. همانطور که داستان فیلم نشان می‌دهد نقش زن آن حضوری کلیدی در داستان دارد و باید منتظر ماند و دید این نقش به کدام یک از بازیگران زن سینمای ایران می‌رسد.

پیش از این مسعود کیمیایی دو فیلمنامه “خائن کشی” و “دست تنها” را برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه کرده بود که موقعیت ساخت این دو فیلم سینمایی فراهم نشد.