لیام نیسون برای “ربوده شده 3” قرارداد می‌بندد..

0
506

لیام نیسون برای بازی در قسمت سوم فیلم “ربوده شده” یا “تِیکن” قرارداد می‌بندد.

به گزارش  مهر به نقل از ددلاین، او که در سال 2012 پس از اکران “ربوده شده 2” با قاطعیت گفته بود این فیلم ادامه‌ای نخواهد داشت و نمی‌تواند تصور کند که فیلمنامه مناسبی برای این موضوع نوشته شود، با احتمال بستن یک قرارداد 20 میلیون دلاری به سرعت تغییر عقیده داد.

گقته می‌شود او به زودی قرارداد بازی در این فیلم را با مبلغ ذکر شده، امضا می‌کند.

هرچند احتمالا قسمت سوم “ربوده شده” در مقایسه با نسخه اصلی و اولی آن باید اندکی تکراری به نظر برسد اما این فیلم هنوز توانایی جذب مخاطب به سینماها را دارد و موفقیت فروش آن تاکنون که 374 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و به خوبی پاسخ بودجه ساخت 45 میلیون دلاری‌اش را داده است، موجب شده تا سازندگان دو قسمت قبلی به سراغ قسمت سوم آن نیز بروند.

7b6bb5fe.jpg.505x650_q85

لوک بسون کارگردان مشهور فرانسوی این فیلم را ساخته و سرمایه‌گذاری اش را نیز خودش انجام داده است. او با همکاری رابرت مارک کامن فیلمنامه‌نویس کهنه‌کار در حال نوشتن فیلمنامه قسمت سوم این فیلم است که هنوز چیزی از جزییات آن روشن نشده است.

اخیرا اعلام شده بود لیام نیسون در حال مذاکره برای حضور در فیلم جدید ست مک فارلین با عنوان “یک میلیون راه برای مردن” است.

ویلیام جان نیسون معروف به لیام نیسون (متولد ۷ ژوئن ۱۹۵۲) بازیگر ایرلندی می‌باشد.

او بیشتر به خاطر ایفای نقش اسکار شیندلر در فیلم فهرست شیندلر (۱۹۹۳) ساخته استیون اسپیلبرگ شهرت دارد.

از فیلمهای معروف او می‌توان به مرد تاریکی ، جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح (۱۹۹۹)، ملکوت آسمان (۲۰۰۵) ، بتمن آغاز می‌کند (۲۰۰۵) و دو قسمت ربوده شده (فیلم) اشاره کرد.