لوفت‌هانزا با پایان تحریم‌ها پروازهایش را به ایران گسترش می‌دهد

0
169

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا در ارتباط با پایان تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته، پروازهای مستقیم خود را به تهران افزایش دهد. پروازهای مستقیم این شرکت هوایی از مونیخ به تهران از ماه آوریل آینده آغاز می‌شوند.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا تصمیم گرفته است، از ماه آوریل سال آینده میلادی (۲۰۱۶) پروازهای مستقیم خود را از مونیخ به تهران از سر گیرد. این خبر را شرکت هواپیمایی لوفت هانزا روز چهار‌شنبه (۶ آبان / ۲۸ اکتبر) اعلام کرد.

همچنین قرار است با آغاز برنامه تابستانی این شرکت هوایی هفته‌ای سه پرواز مستقیم به تهران انجام شود. آخرین پروازهای مستقیم و ادامه‌دار لوفت‌هانزا به تهران در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ میلادی بوده است.

لوفت‌هانزا در حال حاضر پروازهای مستقیمی از شهر فرانکفورت آلمان به تهران ارائه می‌کند. در کنار این بزرگ‌ترین شرکت هوایی آلمان، شرکت‌های هوایی ماهان، ایران ایر و گرمانیا نیز پروازهای مستقیم از آلمان به ایران دارند.

به گزارش دویچه وله؛ شرکت لوفت هانزا در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرده است که این شرکت با پایان تحریم‌های ایران و آغاز روابط اقتصادی با این کشور در نظر دارد در زمینه تردد هوایی میان دو کشور فعالیت‌های خود را توسعه دهد.