لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، کی گناهکار است؟ زهر فروش یا خریدار زهر!؟ بخش بیست و سوم

0
7062

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند

چهل و اندی سال تبهکاری، شکنجه و فساد و ویران ساختن کشور، مردم را آگاه کرد و مردم با همه رگ و ریشه خود پی بردند که چگونه مار در آستین می پرورانیدند و چگونه گول خال و نگار این جانور زهردار گزنده را خورده‌اند.

خردمند کسی است که خود همیشه همه چیز را آزمایش نکند تا به آسیب آنها دچار شود و آنگاه پی‌برد که کاری زیان بخش می‌باشد. خردمند آن کسی است که از انگیزه بیخردی دیگران بهره گیرد، یا با خواندن، پژوهش و بررسی به ندانسته‌ها آگاه گردد تا در دامی که دیگران افتاده و آسیب ديده‌اند دچار نشود.

تاریخ ادب و فرهنگ کشورمان پس از تازش مسلمانان سرشار از درد دل و فریاد سخنسرایان، بزرگان و نویسندگان است و نمیتوان دیوان سروده‌های‌ یک سخنسرا را گشود و در آن ده‌ها و صدها سروده را که در آنها چهره فریبکار آخوند را به خوبی می‌نمایاند، پیدا نکرد. آنهایی که خود را روشن اندیش بشمار می‌آورند و فریاد ” آزادیخواهی” بر می‌کشیدند یا این سروده‌ها را ندیده و نخوانده‌اند که پس بیسوادند و با گفتن چند بیت شعر و چند نوشته نمی‌توانند خود را روشن اندیش بنامند و اگر خوانده‌اند و بدنبال آخوند رفته‌اند و مردم را به سیاه چال بدبختی کشاندند که پس تبهکار!!

در کشورهای متمدن اروپائی و بویژه آلمان مشتی سیاست‌باز که بیخردانه سر را به دیوار می‌کوبند و بی ژرف بینی و به خیال خود، دست به بازی سیاسی برای گول زدن مردم می‌زنند، سر را مانند کبک زیر برف کرده از حقوق بشر صحبت کرده و به هنگام انتشار اسناد گوئی فلان مرجع تقلید والامقام سلیم النفس مرده و پیش از آنکه هوادران و بچه‌های پرورش یافته آنها گریه و زاری بکنند، فریاد آه و فغان و ناله اینان است که گوش چرخ و فلک را کر می‌کند! این بدبختی بزرگ است که هنوز گروهی بی سیاست که البته خود را سیاستمدار بشمار می‌آورند و سیاست بازی‌های بیخردانه می‌کنند، نمی‌توانند بخاطر پول‌های بدست آمده و شسته نشده دست از این آخوند بازی‌های ناشیانه خود بردارند.

جمهوری اسلامی تا این زمان با دست زدن به فعالیت‌های متعدد تروریستی، گروگانگیری و تهدید افراد شناخته‌شده تا حدی موفق شده بود هم قدرتی از خود نشان دهد و هم ایجاد ترس در اپوزيسيون برانداز بی اندازد و تا حدی هم در بسیاری از کشورها بویژه آلمان بگونه‌ای عمل کند تا جرأت هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی را نداشته باشند و در واقع وانمود نماید که دول اروپائی از انجام هر اقدامی در برابر این حرکات ناتوانند!!

در حالی که اپوزیسیون خارج کشور از این اسناد و قراردادهای پنهانی بی‌خبرند، تروریست‌ها و جاسوسان نظام حتی از جزئیات نشست این‌ها اطلاع کامل داشته و خود را برای خنثی کردن کارهایشان آماده می‌نمایند، این سازمان‌ها و تشکیلات بدفعات در اعلامیه‌ها بدون اینکه از نظام، نیروهای استحاله شده و یا در حال استحاله آن نامی ببرند، می نویسند: ما از سازمان ملل و کشورهای غربی می‌خواهیم که بطور جدی و پیگیر این واقعه را تعقیب نموده و محکوم و عدم تکرار آن را از مقامات جمهوری اسلامی بخواهند! تا اینکه جان انسان ها را وسیله معاملات و داد ستد سیاسی و اقتصادی خود قرار ندهند!!

و سازمان ملل و کشورهای غربی نمی بایست جان انسان ها را وسیله معاملات سیاسی و اقتصادی قرار دهند، ولی همواره مذاکرات را بنام دیالوگ ادامه داده اند تا از زنندگی آن بکاهند و به نظر غربی و متمدنانه برسد! به زبان معمولی دول خارجی و بوِیژه آلمان بر هر ترور و جنایتی چشم بسته و آن را ندیده گرفتند! یا به گردن این و آن انداخته تا کار اپوزیسیون را خام خیال، متوهم و آسیب پذیر نشان دهند!

تا ساعاتی دیگر با بخشی دیگر ما را همراه باشید..

مطلب گذشته در همین رابطه