قرائتی: بی‌حجابی ضد حقوق بشر است

1
329

محسن قرائتی٬ رئیس ستاد اقامه نماز ایران گفته دانشگاه بیشتر یعنی «جرم و جنایت بیشتر» و «بی‌حجابی٬ ضدحقوق بشر است.»

قرائتی افزوده با آموزش و پرورش و دانشگاه مخالف است٬ «چرا که آموزش و پرورش دیپلمه ناکارآمد و دانشگاه هم لیسانس بی‌مهارت تربیت می‌کند.»

به گزارش تارنمای دیگربان، وی ضمن رد وجود تمدن‌های مختلف در جهان و ضروت نداشتن گفت‌و‌گوی تمدن‌ها به همین دلیل٬ اضافه کرده که «هر کشوری که دانشگاه بیشتری دارد جرم و جنایت هم در آن بیشتر است.»

قرائتی گفته «بهترین راه این است که بخشی از محفوظات بی‌فایده از دانشگاه بیرون رود و جای آن را علوم مفید و مهارت بگیرد؛ ما تعطیلات بسیار زیادی داریم در همان ایام می‌توان مهارت یاد گرفت.»

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در بخش دیگری از اظهاراتش٬ حجاب را مقوله‌ای دارای اهمیت خوانده و گفته «حجاب هم برای آرامش ما آمده است. به نظر من بی‌حجابی ضد حقوق بشر است.»

به گفته وی «خداوند بدن را با اولویت عقل، قلب، شکم و شهوت خلق کرده است اما متاسفانه جامعه ما برعکس شده است. هر جا شهوت بیشتر باشد شلوغ‌تر است بعد هم رستوران‌ها و فست فودی‌ها.»

قرائتی همچنین شعار فرزند کمتر٬ زندگی بهتر را «از آن دروغ‌های شاخدار » معرفی کرده است.

1 نظر

  1. واقعا علم و دانشگاه برای جامعه ما مضر است این اقایان احتیاج به دکتر و داروو رادیولوژی و….ندارند چون ویزای انگلستان را دارند هر وقت احتیاج باشه میروند کشور برادر دولت فخیمه انگلستان

نظرات بسته است