قدردانی از ران هاوارد و تایلر پری توسط اتحادیه کارگردانان آمریکا

0
228

مراسم اتحادیه کارگردانان آمریکا که برای قدردانی از فعالان فرهنگی در زمینه سینما و تلویزیون و ترویج فرهنگ برگزار می‌شود، از ران هاوارد و تایلر پری قدردانی خواهد کرد.

 اتحادیه کارگردانان آمریکا قصد دارد از ران هاوارد، تایلر پری، تلما شون میکر و چاک شامر سناتور آمریکایی و توماس جی. اودانل در مراسمی که روز ۱۵ اکتبر در محل سینمای اتحادیه در نیویورک برگزار می شود، قدردانی کند.

این مراسم هر ساله برای تقدیر از افراد و موسساتی برگزار می شود که گام مهمی را برای ترویج فرهنگ از طریق فیلم و تلویزیون برداشته اند و دستاوردهایی را در زمینه تجارت و کار داشته اند. 

پاریس بارکلی رییس اتحادیه کارگردانان آمریکا با ابراز خرسندی از این اتفاق گفت: مفتخریم که در آستانه هشتادمین سال تاسیس این اتحادیه از کسانی تقدیر می کنیم که در هدایت مجموعه سرگرمی ها از جمله فیلم و تلویزیون نقش بسزایی داشته اند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،وی افزود: تقدیر از ران هاوارد استاد فیلمسازی و برنده جایزه اسکار، تایلر پری بازیگر و نویسنده آمریکایی، سناتور چاک شامر برای تلاش هایش برای تولید فیلم و مجموعه های فرهنگی، تلما شون میکر برای فعالیتش در زمینه تدوین و توماس جی.اودانل رییس « Teamsters Local ۸۱۷» که در زمینه فرهنگی فعالیت می کند، باعث افتخار ما است.