علی انصاریان هم بعد از میناوند رفت

0
144

علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز چهارشنبه در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انصاریان متولد ۱۳۵۶ بود و فوتبال حرفه‌ای را از سال ۱۳۶۹ با عضویت در تیم جوانان پیام تهران آغاز کرد.

انصاریان که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال فجر سپاسی ٬ پرسپولیس ٬ سایپا ٬ استقلال تهران ٬ استیل‌آذین ٬ استقلال اهواز ٬ گسترش فولاد ٬ شهرداری تبریز و شاهین بوشهر را در کارنامه داشت.

مدافع نام آشنای فوتبال ایران ۶ بار هم برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت و برای این تیم افتخار آفرینی کرد.

از دو هفته پیش به کرونا مبتلا شد و به دلیل درگیر شدن بخش زیادی از ریه‌هایش در بیمارستان بستری شد و هر چند پزشکان امیدوار بودند وضعیت جسمانی او بهبود پیدا کند اما تلاش‌ها برای بازگرداندن او به زندگی ثمری نداشت.

انصاریان که حدود دو هفته پیش به بیمارستان منتقل شده بود، به دلیل وخیم شدن شرایطش با دستگاه «ونتیلاتور» تحت نظر بود و حتی گزارش‌هایی از بهتر شدن شرایطش در روزهای گذشته منتشر شد اما در نهایت امروزچهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

علی انصاریان در بعد از پایان فوتبالش، وارد عرصه بازیگری شد و در فیلم‌هایی چون پاداش سکوت، کلاف، شروع یک پایان، حکم تیر، دو روز تا ماندن، حس خوب زندگی،اژدر، کلوپ همسران و رمانتیسم عماد و طوبا نقش آفرینی کرد. “رمانتیسم عماد و طوبا” این روزها در جشنواره سی و نهم فیلم فجر در حال اکران است.

این پیشکسوت فوتبال در سال‌های گذشته در عرصه سینما هم فعالیت داشت و در فیلمهای سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی ایفای نقش کرد و در چند برنامه هم مجری بود.

به گزارش خبرگزاری های داخلی؛ پیش از انصاریان و هفته گذشته بود که مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل ابتلا به کرونا و درگیری شدید ریه‌هایش جان به جان آفرین تسلیم کرده بود.