سفیر آمریکا در آلمان در تجمع مخالفان جمهوری اسلامی حضور یافت

0
294

«ریچارد گرنل» سفیر آمریکا در آلمان روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور در جمع ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی در برلین، از این گردهمایی علیه رژیم جمهوری اسلامی حمایت کرد.

مخالفان جمهوری اسلامی از روزهای قبل تا کنون تجمعات اعتراضی را در مناطق مختلف جهان از جمله سوئد، پاریس و آلمان برگزار کرده و خواهان کنار رفتن رژیم جمهوری اسلامی شدند.

رژیمی که به گفته کارشناسان مسائل ایران در ایالات متحده در گفت و گو صدای آمریکا حاصل انقلاب آن پس از چهار دهه بدتر شدن رفاه اقتصادی مردم، افزایش فساد حکومتی و سرکوب مردم است.

حتی در مراسم حکومتی راهپیمایی چهلمین سال انقلاب جمهوری اسلامی، تصاویری از نارضایتی مردم از حکومت منتشر شده است که به فساد و وضعیت بد اقتصادی در ایران اشاره دارد.

به گزارش صدای آمریکا؛ هفته پیش نیز مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا در توئیتر خود به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی با هشتگ #چهل_سال_شکست با اشاره به آنچه «بدعهدی انقلابیون جمهوری اسلامی» نسبت به وعده های خود نامید، نوشت: « خمینی در سال ۱۹۷۹ وعده خوشبختی در آینده را به مردم ایران فروخت، چهل سال بعد، رژیم فاسد جمهوری اسلامی، جز عهدی شکسته، چیزی برای ارائه ندارد.»