راسل کرو برای پیدا کردن فرزندانش به ترکیه رفت

0
160

اولین تصاویر از تجربه اول کارگردانی راسل کرو در فیلمی با عنوان «آب یاب» پخش شد که در آن کرو برای پیدا کردن 2 پسرش که در جریان نبرد گالیپولی ناپدید شده‌اند، به ترکیه سفر کرده است.

«آب یاب» که درامی درباره جنگی جهانی اول است، به عنوان اولین تجربه کارگردانی راسل کرو بازیگر استرالیایی، در اولین روز پس از کریسمس و در آخرین روزهای سال 2014 در زادگاهش به نمایش در می آید.

در تریلری که از این فیلم پخش شده چشم اندازی شگفت آور از ترکیه که حاصل فیلمبرداری اندرو لنزی فیلمبردار سه‌گانه «هاببیت» است، مشاهده می شود.

کرو در این فیلم در نقش یک مرد کشاورز استرالیایی به نام کانر بازی کرده است. در این فیلم او از استرالیا به استانبول سفر می‌کند تا از سرنوشت 2 پسرش با خبر شود. گفته می شود این 2 در نبرد گالیپولی در جریان جنگ جهانی اول در این منطقه کشته یا دستگیر شده اند.

اولگا کوریلنکو در نقش مالک هتلی در استانبول بازی کرده که با کانر آشنا می‌شود. ییلماز اردوغان بازیگر فیلم «روزی روزگاری در آناتولی» نیز افسر پلیسی است که به کانر امیدواری می دهد که پسرانش باید زنده باشند.

فیلم «آب یاب» از تولیدات استرالیاست که با همکاری ترکیه و در صدمین سال نبرد گالیپولی ساخته شده است. در این نبرد هزاران تن از سربازان استرالیایی و نیوزیلندی در حمله ارتش بریتانیا به این منطقه برای تسخیر قسطنطنیه پایتخت امپراتوری عثمانی، کشته شدند.

ابتدا قرار بود این فیلم به تهیه کنندگی هاپ اسکاچ، به کارگردانی آنتونی ماراس و با بودجه 9 میلیون دلاری ساخته شود. فیلمنامه این فیلم را اندرو نایت و اندرو آناستاسیوس نوشته اند.

دقیقا یک سال پیش راسل کرو اعلام کرد قصد دارد اولین تجربه کارگردانی‌اش را با این فیلم انجام دهد. او حتی از سفر به توکیو برای اکران اول «مرد آهنی» صرف نظر کرد تا بتواند به سرعت خود را برای تهیه مقدمات این فیلم آماده کند.

او در توییترش نوشته بود: به دفترم می روم. همه روز همانجا می مانم و با دیگران گفتگو می کنم تا اطلاعات لازم را به دست بیاورم و تصمیم های لازم را بگیرم. از این که حساب کار خودم را داشته باشم خوشم می آید.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین،کرو بازیگر شخصیت اصلی فیلم «گلادیاتور» متولد نیوزیلند و شهروند استرالیا است.