دیوار مهربانی در بندرعباس

0
610

اولین دیوار مهربانی در بندرعباس، پشت مجتمع تجاری سیتی سنتر جنب هتل کوثر ایجاد شده است، این طرح که با شعار نیاز نداری بذار و نیاز داری بردار آغاز شده است بدین صورت است که مردم البسه و دیگر لوازمی که نیازی به آن ندارند در این مکان قرار داده تا کمکی برای نیازمندان باشد.
این روزها حال و هوای بندرعباس متفاوت از روزهای قبل است، زیرا شماری از جوانان این شهر در یک حرکت فرهنگی بانی امری خیری شده اند که حسن نوع دوستی را در آحاد مردم زنده می کند.

به گزارش تابناک، شماری از جوانان این شهر با رنگ دیوار مهربانی و نصب چند چوب لباسی مردم را به کمک برای تامین پوشاک نیازمندان دعوت کرده اند و بر روی این دیوار شعار داری بزار و نداری بردار به چشم می خورد و این مکان تجلی زیباترین حس انسان دوستی ،عاطقه و گذشت است.
کم نیست کسانی که نمی توانند برخی نیازهای خود از جمله پوشاک زمستانی تهیه کنند که ایجاد دیوار مهربانی فرصت خوبی را برای دوستداران کمک به هم نوع ولو با هدیه یک دست لباس فراهم کرده است .

tmp_11249-537364_180-300x16952050935

مردم بندرعباس می توانند لباس های گرم، کیف و کفش های اضافه خود در سایزهای بزرگ، بچه گانه، زنانه، مردانه،دخترانه و پسرانه را در این محل قرار دهند تا از این طریق بتوان در فصل سرما به نیازمندان این شهر ستان کمک کرد.

 لازم به ذکر است که این طرح در جزیره قشم و همچنین در شهرستان میناب نیز ایجاد شده است و همکاری مردم در ادامه این طرح می تواند به افزایش دیوار مهربانی در دیگر محلات بندرعباس وهمچنین دیگر نقاط استان کمک نماید.