درخواست وساطت دایی برای سوشا هم رد شد

0
421

علی دایی به دیدن قاضی پرونده سوشا مکانی رفته تا شاید بتواند کمکی به دروازه بان در بند پرسپولیس کند اما پاسخ قاضی پرونده به او هم مثل علی پروین ، تاکید بر سیر قانونی ماجرا بود.

سوشا مکانی برای سومین روز متوالی در اوین می ماند ، گلر پرسپولیس که به دلیل مشکلات استفاده از رسانه های مجازی و اشتباهاتش در استفاده از این نرم افزارها ، چالشی بزرگ برای زندگی اش ایجاد کرده و سبب شده تا دستگاه قضایی کشور هم مثل بسیاری از ارگان های ارزشی از آنچه او برای خود رقم زده ، در تعجب باشند ، باید همچنان دوران بازداشت موقت که می تواند حتی یک ماه ادامه داشته باشد را سپری کند و منتظر رسیدگی به پرونده اش در دادگاه بماند.

بازداشت این گلر جوان سبب شده تا خیلی از فوتبالی ها برایش وساطت کنند اما همان طور که دادستان تهران و دستگاه قضایی به صورت رسمی اعلام کرده اند،هیچ توصیه ای را در این زمینه نمی پذیرند و تا زمانی که پرونده سیر قانونی اش را طی نکند ، کمکی به این گلر نمی توان کرد.

اگرچه دستگاه قضایی در رسیدگی به این پرونده و پرونده های اینچنینی قبل از هر چیز نگاه ارشادی و تربیتی را در دستور کار خود دارد اما به واسطه وضیفه ذاتی اش نمی تواند در برابر وقوع جرم ، تخفیفی قائل شود . به همین دلیل است که حضور علی دایی و علی پروین برای توصیه به جایی نرسیده است و کریم باقری هم نتوانسته با او دیدار کند.

این عین متن قانون است که متهم های بازداشت شده با حکم بازداشت موقت تنها در صورت صلاحدید قاضی پرونده با وکیل یا اقوام درجه یک شان اجازه ملاقات دارند و اینکه کریم باقری یا هر چهره فوتبالی دیگری برای ملاقات با سوشا راهی اوین شود ، مشخص است که با مخالفت مسئولان قضایی روبرو می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ هشدارهای امروز دادستان کل تهران درباره استفاده از فضای مجازی به ورزشکاران و هنرمندان ، راهکاری است که سبب می شود تا از مشکلات اینچنینی در ورزشمان پیشگیری شود.

منبع عکس؛ www.photoaman.com