حضور احمدی نژاد در تمرین تیم ملی فوتبال..

0
522

 احمدی نژاد: به خاطر بازی خوبتان مقابل قطر به شما خسته نباشید می گویم.

احمدی نژاد بعدازظهر امروز شنبه هجدهم خرداد ماه در دیداری صمیمانه با اعضای تیم ملی کشورمان به گفت و گو پرداخت.

 به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از سایت رسمی فدراسیون،  محمود احمدی‌نژاد در دیداری صمیمانه با اعضای تیم ملی کشورمان که در هنگام تمرین تیم ملی و با حضور سرمربی تیم ملی کشورمان در استادیوم آزادی انجام داد، ضمن تقدیر از بازی تیم ملی در مقابل تیم ملی قطر گفت: به شما خسته‌نباشید می‌گویم و از شما تشکر می‌کنم، چراکه بازی خوبی انجام دادید. بازی سختی بود اما با غیرت و همبستگی کم‌نظیر دویدید و در طول بازی به لطف خدا قوی تر از تیم مقابل بودید.

احمدی نژاد در ادامه گفت: دو بازی مهم دیگر هم در پیش دارید که باید جدی بگیرید. وقتی تیم‌مان را با تیم‌های دیگر مقایسه می‌کنم می‌بینم که تیم خوبی داریم و اگر هماهنگی، همدلی و غیرت ایران نیز پشتش قرار بگیرد، به پیروزی می‌رسیم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه هیچ بازی را نباید دست کم بگیرید، گفت: بازی که با لبنان در پیش دارید، جدی بگیرید تا در مراحل بعد فشار روی شما کمتر شود. همه‌چیز دست خداست و ممکن است در یک لحظه همه‌چیز عوض شود.

احمدی نژاد ضمن بیان این مطلب که امیدوارم شما را در جام جهانی ببینم، گفت: برای صعود به مرحله دوم جام جهانی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کنید. ایران همیشه در طول تاریخ مشهور به اخلاق بوده است و ممکن است در یک بازی تیم مقابل، خشن بازی کند و بخواهد از نظر روانی شما را تحت تاثیر قرار دهد اما شما به جای فشار به خود و تیم با آرامش از لحظات برای پیروزی استفاده کنید.

احمدی نژاد خطاب به بازیکنان در ادامه بیان کرد: شما نماینده بزرگ ملتی هستید و امیدوارم جشن با شکوه صعود تیم ملی به جام جهانی را برگزار کنیم. من از همه شما تشکر می‌کنم و هر کاری از دستمان بربیاید برایتان انجام می‌دهیم و موفق باشید. دعایتان می‌کنم.