جورج کلونی و طراح لباس گوچی، «حیوان‌های شبانگاهی» را راه می‌اندازند

0
206

تام فورد، طراح لباس مشهور گوچی و ایو سن لورن شش سال پس از کارگردانی فیلم موفق «مرد مجرد» قصد دارد دومین اثر سینمایی خود را با کمک جورج کلونی بسازد.

 جورج کلونی در دومین فیلم تام فورد، طراح لباس و کارگردان سینما حضور خواهد داشت. این فیلم «حیوان‌های شبانگاهی» (Nocturnal Animals) نام دارد و اقتباسی از یک اثر ادبی است.

به گزارش آنا به نقل ازهالیوود ریپورتر، تام فورد که در سال 2009 اولین فیلم خود را با عنوان «مرد مجرد» ( A Single Man) با بازی کالین فیرث ساخت و به عنوان یک کارگردان توانا نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرد، قصد دارد دومین فیلم خود، «حیوان‌های شبانگاهی» را با کمک جورج کلونی در مقام تهیه‌کننده و احتمالاً حضور او در نقش اصلی بسازد.

«حیوان‌های شبانه» اقتباسی است از رمان «تونی و سوزان» به قلم آستین رایت که جورج کلونی و شرکت او، اسموک‌هاوس پیکچرز و همکار تهیه‌کننده‌اش، گرنت هسلو سرمایه گذاری و تهیه آن را بر عهده خواهند داشت. رمان «تونی و سوزان» آستین رایت که اولین بار در سال 1993 منتشر شد، داستان زنی به نام سوزان را روایت می‌کند که نسخه دستنویس کتابی از شوهر سابقش را که بیست سال او را ترک کرده است، پیدا می‌کند.

در این کتاب دستنویس دو داستان روایت می‌شود. اولین داستان که «حیوان‌های شبانگاهی» نام دارد، داستان مردی را بازگو می‌کند که تعطیلات خانوادگی او به خشونتی مرگبار کشیده می‌شود و داستان دوم درباره زنی به نام سوزان است که با یادآوری ازدواج اولش به واقعیت‌های تیره و تاری درباره گذشته خود پی می‌برد.

پروژه فیلم دلهره‌آور نوآر پسامدرن «حیوان‌‌های شبانگاهی» در مراحل اولیه اقتباس اثر ادبی به فیلم‌نامه سینمایی قرار دارد و در همین مراحل اولیه توجه بسیاری از ستاره‌های هالیوود را برای بازی جلب کرده است.

تام فورد 54 ساله از 1990 به عنوان طراح لباس با برندهای گوچی و ایو سن لورن همکاری کرد و پس از پانزده سال همکاری پر منفعت، از سال 2006 کسب و کار و برند مستقل خود را در دنیای مد دنبال کرد. عشق و علاقه تام فورد به سینما، او را در سال 2009 به کارگردانی اولین فیلمش، درام «مرد مجرد» سوق داد که این فیلم نامزد چندین جایزه از جمله نامزد یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب و سه جایزه فیلم‌های مستقل اسپیریت و برنده جایزه بهترین فیلم سال انستیتو فیلم آمریکا (AFI) شد و کالین فیرث برای بازی در آن جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اصلی بفتا را دریافت کرد.