احتمال حضور بیانسه در فیلم برادلی کوپر

0
342

بردلی کوپر، بازیگر «کلاه‌برداری آمریکایی» و «تک‌تیرانداز آمریکایی» برای اولین بار روی صندلی کارگردانی فیلم می‌نشیند و یک موزیکال کلاسیک را احتمالاً با حضور بیانسه ناولز بازسازی می‌کند.

بردلی کوپر بازیگر نامزد جایزه اسکار 2015 در سن چهل سالگی قصد دارد برای اولین بار به پشت دوربین برود. پروژه‌ای که ستاره این روزهای هالیوود به عنوان کارگردان در دست گرفته، بازسازی فیلم کلاسیک «ستاره‌ای متولد می‌شود» (A Star Is Born) است که تاکنون دست‌کم چهار بار جلوی دوربین رفته است.

این درام رمانتیک اولین بار به کارگردانی ویلیام ولمن در سال 1937 روی پرده رفت و جَنت گینور و فردریک مارچ ایفاگر نقش‌های اصلی آن بودند. «ستاره‌ای متولد می‌شود» داستان یک ستاره رو به افول سینماست که به بازیگر تازه از راه رسیده و بااستعدادی پر و بال می‌دهد تا جایگاه بهتری برای خود در حرفه نمایش دست‌و‌پا کند. دومین بار جورج کیوکر در سال 1954 این فیلم را به صورت یک درام موزیکال با بازی جودی گارلند و جیمز میسون جلوی دوربین برد و فرانک پیرسن نیز در سال 1976 موزیکال دیگری با همین نام و بر اساس داستان اصلی ویلیام ولمن و رابرت کارسن با بازی باربارا استرایسند و کریس کریستوفرسن ساخت. چند فیلم و سریال تلویزیونی و سینمایی دیگر نیز با همین عنوان ساخته شده است.

چهار سال پیش اعلام شده بود که کلینت ایستوود قصد دارد این درام موزیکال کلاسیک را با بازی بیانسه ناولز بازسازی کند اما پس از آنکه بیانسه به علت باردار بودن از پروژه کناره‌گیری کرد، ایستوود نیز از آن دست برداشت و به عنوان اولین تجربه کارگردانی موزیکال، «پسرهای جرسی» را جلوی دوربین برد. اکنون بازیگر «تک‌تیرانداز آمریکایی» او این پروژه را در دست گرفته است. پیشتر در خبرها همچنین آمده بود که بردلی کوپر قصد دارد به عنوان اولین تجربه کارگردانی فیلم «ماه عسل با هری» را بسازد و گفته می‌شد که خود او همراه با رابرت دنیرو در این فیلم کمدی/درام بازی می‌کند.

به گزارش آنا به نقل از ورایتی، بردلی کوپر اکنون مشغول مذاکره با استودیو برادران وارنر برای بازسازی «ستاره‌ای متولد می‌شود» است. کوپر همچنین تهیه‌کنندگی این فیلم را همراه با جان پترز، بیلی گاربر و بازیل ایوانیک بر عهده خواهد داشت. همچنین به گزارش ایندیپندنت انتظار می‌رود تا برای ایفای نقش در این فیلم از بیانسه ناولز خواننده و بازیگر که در سال 2006 در فیلم موزیکال «دختران رؤیایی» نیز بازی کرده است، دعوت شود.

بردلی چارلز کوپر متولد 1975 در فیلادلفیا، پس از نامزدی جایزه اسکار برای فیلم‌های «دفترچه امیدبخش» و «کلاهبرداری آمریکایی» دیوید اُ. راسل علاوه بر تماشاگران و تهیه کنندگان، در میان منتقدان آمریکایی نیز طرفداران بسیار پیدا کرد و امسال برای بازی در «تک‌تیرانداز آمریکایی» نیز نامزد جایزه اسکار شد. وی همچنین یکی از سودآورترین بازیگران مرد سال‌های اخیر هالیوود است.

مجموعه «خماری» با بازی بردلی کوپر در مجموع بیش از 1.4 میلیون دلار از گیشه درآمد داشت و کوپر در چند ماه‌ گذشته با فیلم پرفروش «نگهبانان کهکشان»، درام «سرینا» ساخته سوزان بِیر و درام جنگی «تک‌تیرانداز آمریکایی» به کارگردانی کلینت ایستوود روی پرده رفت که فیلم اخیر او چندین رکورد فروش را از لحاظ فروش در فصل زمستان و استقبال از فیلم‌های جنگی شکست و پرفروش‌ترین فیلم اکران 2014 آمریکای شمالی شد. وی اخیراً بازی در «آدام جونز» به کارگردانی جان ولز را به پایان برده و مشغول بازی در فیلم «جوی» به کارگردانی دیوید اُ. راسل در کنار جنیفر لارنس و رابرت دنیرو است و به زودی با فیلم کمدی «الوها» ساخته کمرون کرو در نقش مقابل اما استون و ریچل مک‌آدامز به روی پرده خواهد آمد.