جورج کلونی و ساندرا بولاک در ˝جاذبه صفر˝ به هم می‌رسند..

0
185

پاییز امسال با اکران یکی از جدیدترین محصولات کمپانی برادران وارنر با عنوان ˝جاذبه صفر˝ ساخته آلفونسو کارون و نقش‌آفرینی ستارگانی همچون جورج کلونی و ساندرا بولاک، یکی از مهم‌ترین و پرهزینه‌ترین فیلم‌های سال 2013 میلادی روی پرده می‌رود.

به گزارش  هنرآنلاین، درام علمی تخیلی “جاذبه صفر” (3D) به کارگردانی آلفونسو کارون با هزینه‌ای نزدیک به 80 میلیون دلار، بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته مشترک آلفونسو و جوناس کارون ساخته شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اکران آن از روز 4 ماه اکتبر 2013 میلادی (12 مهرماه) در سینماهای جهان آغاز می‌شود.

در این فیلم که ساخت آن به دلیل بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه بسیار مدرن حدود 5 سال زمان برده، یک مهندس- پزشک زن با بازی ساندرا بولاک به همراه یک فضانورد کهنه‌کار با بازی جورج کلونی به فضا می‌رود اما پس از آسیبی که شاتل آنها در راه رسیدن به زمین می‌بیند این دو به شکلی بسیار باور نکردنی در فضا معلق می‌شوند و برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.

کمپانی برادران وارنر به همراه کمپانی اسپرانتو فیلموج و هیدای فیلمز تهیه و تولید فیلم سه‌بعدی جاذبه صفر را برعهده داشتند و جورج کلونی، ساندرا بولاک، اریک میشل و بشار سویج بازیگران اصلی آن هستند.