جلسه دادگاه علی کرمی برگزار نشد

0
218

صبح دیروز قرار بود که جلسه رسیدگی به پرونده اتهامی آقای علی کرمی از دراویش گنابادی در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شود، اما به علت غیبت قاضی این جلسه برگزار نشد.

 جلسه رسیدگی به پرونده اتهامی آقای علی کرمی از دراویش گنابادی که در تاریخ ۱۳ شهریور سال ۹۱ به همراه جمعی از اعضا و مسئولان سایت خبری مجذوبان نور، دستگیر شده بود، صبح دیروز قرار بود که در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیرعباسی رسیدگی شود که به علت غیبت قاضی رسیدگی این پرونده به تعویق افتاد.

سال گذشته نیز پرونده اتهامی این درویش در این شعبه رسیدگی شد که قاضی پرونده با ناکافی و غیرمستند دانستن اتهامات انتسابی وزارت اطلاعات، این پرونده را به دادسرای اوین بازگرداند، اما پس از گذشت یک سال، در شهریور ماه سال جاری این پرونده مجدد بدون مستندات به شعبه ۲۶ باز گردانده شد.

به گزارش خرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور،علی کرمی به همراه بیش از ۱۵ تن دیگر از دراویش گنابادی و وکلا و اعضای سایت مجذوبان نور در شهریور سال ۹۰ در شهر تهران بازداشت و نزدیک به ۱ ماه را در سلول انفرادی بند امنیتی زندان اوین نگهداری و مورد بازجویی قرار گرفت.