جشنواره فیلم هالیوود به «جولیا رابرتز» جایزه بازیگری می‌دهد

0
352

مسئولان برگزاری هفدهمین مراسم سالانه جوایز فیلم هالیوود اعلام کردند، روز 21 اکتبر و در مراسم اعطای جوایز این رویداد سینمایی از «جولیا رابرتز» به عنوان یکی از بادوام‌ترین ستاره‌های هالیوودی با اعطای جایزه نقش مکمل هالیوود برای نقش‌آفرینی در جدیدترین فیلمش تقدیر می‌شود.

دریافت کنندگان پیشین جایزه بازیگری زن شامل «سوزان ساراندان»، «ساندرا بولاک»، «جنیفر کانلی»، «جولین مور»،‌ «هلنا کارتر بونهام»، «کری مولیگان» و «امی آدامز» می‌شوند.

«جولیا رابرتز» 45 ساله در سال 1990 با نقش آفرینی در فیلم «زن زیبا» خود را به عنوان یکی از ستاره‌های هالیوودی مطح کرد، 13 سال پیش برای بازی در فیلم «ارین براکویچ» (2000) ساخته «استیون سودربرگ» موفق به کسب جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد.

به گزارش سينما خبر؛وی که امسال با فیلم «Osage County» چشم به اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل دوخته است، در این فیلم که اقتباسی از نمایشنامه‌ای با همین نام نوشته «تریسی لتس» است، در کنار بازیگران سرشناسی چون «مریل استریپ» ایفای نقش داشته است که بازی وی مورد توجه منتقدین قرار گرفته است و از هم اکنون او را به عنوان یکی از شانس ‌های اسکار بهترین بازیگر مکمل اسکار میشناسند.