جف بريجز با “بخشنده” ماه اوت آینده به سينما می‌آید

0
213

به دنبال موفقیت فیلم “پیشخدمت” ساخته لی دانیلز، کمپانی واینستین و والدن مدیا اعلام کردند فیلم “بخشنده” را 15 ماه اوت سال آینده ميلادي روانه سینماها می کنند.

 “پیشخدمت” که 16 اوت امسال راهی سینماها شد بار دیگر ثابت کرد که ماه اوت می تواند ماهی مناسب برای نمایش فیلم های جدید باشد. این فیلم تا به امروز بیش از 106 میلیون دلار در آمریکا فروش کرده است.

و اما فيلم “بخشنده” اقتباسی از رمان لوییس لورای است که “فیل نویس” آن را کارگردانی خواهد کرد و با همکاری کمپانی واینستین و والدن مدیا تولید و فیلمبرداری آن در آفریقای جنوبی انجام می شود.

مریل استریپ، جف بریجز و برنتون تویتس به عنوان بازیگران فیلم در نقش اعضای جامعه ای ظاهر می شوند که در آن درگیری، نژادپرستی یا بیماری وجود ندارد.

تویتس در نقش پسر جوانی ایفای نقش می کند که انتخاب شده تا زندگی اش را وقف خدمت‌کردن کند و “بخشنده” که بریجز نقش او را بازی می کند به عنوان مردی مسن به پسر جوان آموزش می‌دهد تا از استعداد ویژه ای که دارد به درستی استفاده کند. مریل استریپ در نقش رییس این اجتماع، زنی مقتدر است که وظایف جوانها را برایشان تعیین می کند.

رمان “بخشنده” در سال 1994 مدال نیوبری را از آن خود کرد.

به گزارش سینما خبر به نقل از ددلاین،”بخشنده” با بودجه 25 میلیون دلاری تهیه می شود و وادیم پرلمن فیلمنامه اقتباسی آن را نوشته است. بریجز و نیکی سیلور کار تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند.