جرمي رنر به «ماموريت غيرممكن» بازمي‌گردد

0
408
جرمي رنر بازيگر آمريكايي اعلام كرد در فيلم «ماموريت غيرممكن 5» حضور خواهد داشت.

در حالي كه تاكنون حضور تام كروز و سيمون پگ براي بازي در فيلم جديد «ماموريت غيرممكن» در سال 2015 قطعي شده است، اكنون جرمي رنر نيز تاييد كرده كه در گروه بازيگران اين فيلم خواهد بود. با اين حال هنوز به صورت رسمي چيزي درباره چگونگي حضور وي اعلام نشده است.

وي همچنين درباره حضور در «كارآگاه واقعي» براي شبكه تلويزيوني اچ بي او كه يك سريال تلويزيوني است اینگونه گفت که فكر نمي‌كند با اين مجموعه همكاري داشته باشد.

جرمی رنر درباره «انتقام جويان 2» نيز گفت انتظار مي رود اين فيلمي چيزي شبيه «بورن» باشد و به همين دليل حتي اگر از وي بخواهند، نمي تواند در اين پروژه بازي كند.

رنر به تازگي با فيلم «مهاجرت» در كنار ماریون کوتیار، خواکین فونیکس و جرمی رنر ديده شده است. اين فيلم كه اواسط ماه مي اكران شد به کارگرداني جيمز گري ساخته شده است.

جرمی رنر که سال 2000 برای بازی در فیلم «مهلکه» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد در فیلم‌های مطرحی چون «سرزمین شمالی»، «شهر»، «انتقام جویان» و «ماموریت غیر ممکن 4» ظاهر شد.

درباره فيلم «ماموريت غيرممكن 5» ابتدا شایعاتی مطرح شده بود كه ممکن است شخصیت ایتان هانت دیگر به فیلم باز نگردد و برنت (جرمی رنر) جای آن را بگیرد اما سازندگان آن را رد کردند.

اكنون به نظر مي‌رسد جرمی رنر که در «ماموریت غیرممکن 4» به این سری پیوسته بود در فیلم بعدی اين مجموعه نیز حضور داشته باشد و بار ديگر نقش ویلیام برنت را بازی كند.

کارگردان این فیلم کریستوفر مک کواری است که با تام کروز قبلا هم همکاری داشته است. چندي پيش اعلام شده بود فیلمبرداری این فیلم در لندن انجام خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از د رپ، براي اکران این فیلم تاريخ 25 دسامبر 2015 تعيين شده است.