تیراندازی به هیأت عزاداری در صفی‌آباد دزفول دو کشته داد

0
194

صدای آلمان به گزارش خبرگزاری‌های ایران از کشته شدن دو نفر در تیراندازی افراد ناشناس به هیأت عزاداری در صفی‌‌آباد دزفول خبر می‌دهند. دو نفر نیز مجروح شده‌اند. تیمی از شورای امنیت ملی راهی محل می‌شود.

خبرگزاری فارس می‌نویسد، حبیب‌الله آصفی، فرماندار دزفول کشته شدن دو نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر در حادثه تیراندازی افراد ناشناس به هیأت عزاداری در صفی‌‌آباد، از توابع دزفول که شامگاه جمعه (۲۴ مهر/ ۱۶ اکتبر) اتفاق افتاد را تأیید کرده است.

خبرگزاری فارس همچنین از قول یک منبع آگاه نوشت، مراجع امنیتی و انتظامی تحقیق در این زمینه را آغاز کرده‌اند.

بر پایه همین گزارش، در این حادثه که حوالی ساعت ۱۰ و نیم شب اتفاق افتاد سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو که سر و صورت خود را پوشانده بودند با اسلحه جنگی این محل را به رگبار بسته و بعد به‌سرعت از محل حادثه متواری شدند.

مجروحان به بیمارستان گنجویان شهر دزفول منتقل شدند.

دو قربانی این حادثه را حسین کریمی یگانه ۲۸ ساله و بهمن رضایی ۲۵ ساله معرفی کرده است. بر پایه گزارش خبرگزاری فارس، تیراندازی بعد از پایان مراسم اتفاق افتاده است.

به نوشته خبرگزاری فارس، تیمی از سوی شورای امنیت کشور برای بررسی حادثه راهی استان خوزستان می‌شود.

جواد زرین‌کلاه، مدیر کل امنیتی وزارت کشور با اعلام این خبر گفت: «ابعاد این حادثه در شورای تأمین استان خوزستان در حال بررسی است.»

او در گفت‌وگو با فارس با تأکید بر این که معاونت امنیتی وزارت کشور به طور جدی این موضوع را پیگیری می‌کند گفت: «همچنین دبیرخانه شورای امنیت کشور نیز چگونه حادثه را پیگیری و بررسی خواهد کرد.»