تهیه‌کنندگان زن سینما به مخاطبان زن فکر می‌کنند

0
187

ریس ویتراسپون از تهیه کنندگان خواست تا در فیلم‌هایشان به دنبال جلب توجه مخاطبان مونث باشند.

 این بازیگر و تهیه کننده گفت: زنان پنجاه درصد جامعه را تشکیل می‌دهند و ما باید این پنجاه درصد را ببینیم.

وی که در هفتمین برنامه سالانه اتحادیه تهیه کنندگان آمریکا صحبت می کرد، گفت: دلیل موفقیت کمپانی پاسیفیک استاندارد متعلق به وی این بوده که می‌دانست باید چه انتظاری از مخاطب داشته باشد. او گفت اگر بدانی چه کار می‌خواهی بکنی عالی است، چون این را مخاطبان هم درک می‌کنند. ما هم می‌خواهیم بخش زنان را به صورت عالی جلب کنیم.

او گفت : اما ما تاکیدمان بر قصه خیلی اهمیت دارد، نمی‌خواهیم چیزی بسازیم که دم دستی باشد و با آن زنان را جذب کنیم. در فیلم «وحشی» تمرکز بر انسانیت بود.

این بازیگر که در برابر ۵۰۰ نفر از چهره‌های سازنده فیلم در سینما پارامونت صحبت می‌کرد، در این مورد هم حرف زد که چگونه هیلاری کلینتون را در فیلمش تصویر کرده بود. وی گفت بارها از وی خواسته شده تا در این نقش ظاهر شود چون او پیش از این در نقش تریسی فلیک با الهام از کلینتون جوان در فیلم «انتخابات» محصول ۱۹۹۸ بازی کرده بود.

او گفت: وقتی هیلاری کلینتون را دیدم،  او گفت که همه با او درباره «انتخابات» و نقش تریسی فلیک حرف می‌زنند.

ویتراسپون در پاسخ به این که فکر می‌کند در ساخت فیلم «وحشی» اشتباهی انجام داده است یا خیر نیز گفت: فیلمبرداری در ۵۵ لوکیشن ظرف ۳۰ روز واقعا بهترین راه برای انجام کار نبود، اما ما توانستیم این کار را انجام دهیم.

ریس ویتراسپون کمپانی‌اش را با شریکش برونا پاپاندرا اداره می‌کند و شریک وی نیز متذکر شد که او در دوره تولید فیلم «وحشی» باردار بود و اتفاقا همین کمکش می‌کرد تا به همه چیز با عشق و بهترین حالت آن فکر کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ویتراسپون بازیگر فیلم‌هایی چون «وحشی»، «دختر رفته» و «تعقیب جدی» نامزد اسکار ۲۰۱۵ برای فیلم «وحشی» بود. او برای بازی در نقش «تینکربل» دیسنی به تازگی قرارداد امضا کرده است.

www.forbes.com