دواین جانسون؛ قهرمانی که راحت گریه می‌کند

0
259

دواین جانسون بازیگر فیلم‌های اکشن که با فیلم جدیدش از جمعه خوش درخشیده، از وجوه دیگر شخصیتش می‌گوید و اینکه حتی به راحتی با یک ترانه گریه می‌کند.

 دواین جانسون با نام «راک» و برای بازی در نقش شخصیت‌های خشن شناخته شده که از جمله آنها نقش لوک هابس در مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» بوده است. اما ارایه بخش دیگری از شخصیتش به عنوان انسانی احساسی نیز برای این بازیگر نزدیک به ۲ متری سخت نبوده است.

این کشتی‌گیر حرفه‌ای که هشت دوره قهرمان جهان و بازیکن سابق فوتبال آمریکایی بوده است، می‌گوید در سال ۱۹۸۷ با شنیدن ترانه ویتنی هیوستون بارها گریه کرد.

در واقع، او حتی نیاز ندارد تا به این تصنیف گوش کند و حتی با یادآوردن آن نیز اشک‌هایش سرازیر می‌شود.

جانسون در گفتگو با نیویورک تایمز تصریح کرد: من می‌توانم اینطوری گریه کنم وقتی ترانه «ما تقریبا هیچوقت همه‌اش را نخواهیم داشت» ویتنی هیوستون را به خاطر می‌آورم. در همین مصاحبه با یادآوری این ترانه چهره او به شدت غمگین شد.

در بخش دیگری از این مصاحبه او گفته است: وقتی وارد دنیای اکشن شدم از سوی نماینده‌ام به من پیشنهاد شد تا هیکل عضلانی‌ام را جمع و جور کنم. او می‌گوید: من ابتدا پذیرفتم اما بعد دیدم فیزیک بدن من همین است و ترجیح دادم به جای تغییر قیافه‌ام، آن نماینده را عوض کنم.

جانسون با جدیدترین فیلمش با عنوان «سن آندرآس» از جمعه راهی سینماها شده است. او در نقش فردی متخصص از بخش آتش‌نشانی بازی می‌کند که باید خانواده‌اش را پس از زلزله‌ای مخرب که کالیفرنیا را از بین برده، نجات دهد.

1725028

او که از سال ۱۹۹۹ راهی سینما شده، در جدیدترین فیلمش «سن آندرآس» به کارگردانی برد پیتون که با فیملنامه کارلتون کیوز نوشته شده با کارلا گوجینو، الکساندرا داداریو و پل جیامتی هم بازی شده است. فیلمبرداری این فیلم در استرالیا شروع شد و در سن فرانسیسکو به اتمام رسید.

به گزارش مهر به نقل از تلگراف، این فیلم در اولین روز نمایشش (جمعه) ۱۸.۲ میلیون دلار فروش کرد و با فروش شنبه نیز فروش آن به ۴۷ میلیون دلار رسید. این فیلم در ۳۷۷۷ سالن سینما در آمریکا اکران شده است.