تصویری باور نکردنی؛ دست بوسی کاظم صدیقی از مصباح یزدی..!

0
1009

در حاشیه مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه امام خمینی روز پنجشنبه با حضور مصباح یزدی، صدیقی امام جمعه دست او را بوسید.

مصباح یزدی در این مراسم گفته است که بد است که انسان پس از سی و پنج سال تجربه بگوید نمی‌دانم فلانی درست می‌گوید یا دیگری، هر دو انقلابی بوده‌اند و زحمت کشیده‌اند؛ مگر طلحه و زبیر نبودند؟ پیامبر اکرم برای شمشیر زبیر دعا کردند.

به گزارش تارنمای کلمه از رسا، مصباح یزدی با بیان این‌که نخستین ملاک اصلح که در قدم نخست روی آن تکیه می‌کنیم، دغدغه دین است، اظهار داشت: می‌گویند آشتی با همه و این‌که حالا دیگر گفتن آمریکا و اسراییل لازم نیست؛ این شعار اسلام است؟ شعار امام است؟ میراث امام خمینی این است؟ قرآن می‌فرماید «محمد رسول‌الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم».

همچنین در این مراسم کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران مصباح یزدی را علامه بزرگوار، حکیم متأله، مجاهد توانا و همیشه در خط مقدم جبهه، روشنگر افکار، افشاگر منافقین و آموزگار در گفتار و عمل برای سنگرنشینان دفاع از حریم حق و ولایت دانست و گفت: عالم دینی باید رنگ خدا داشته و برای مردم الگو باشد و وقتی او را می‌بینند، گویا خدا را در اسماء جمال و جلالش می‌بینند.

وی با اشاره به این‌که در مناظره‌ها خط برخی‌ را به‌خوبی می‌توانید حدس بزنید که اگر قدرت به دستشان بیفتد، دانشگاه را به کجا می‌برند، گفت: اگر اساتید فتنه‌گر بازداشت شدند، درد دارد؟ شرایط حساس و پیچیده است، با بصیرت الهی مسؤولیت داریم که هم روشن بشویم و هم روشنگری کنیم و آنی از توسل به امام عصر غافل نباشیم.

org-z1370682337a13ab8bdba2dc81851b02d53b05eb11157b5584f