با تایید و دستور آخوند صادق لاریجانی در یک اعدام گروهی ۵ زندانی از جمله یک زن اعدام شدند

0
163

روز شنبه ۶ دی ماه ۵ زندانی  که یکی از آنها زن می باشد در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند. یکی از زندانیانی که صبح امروز به دار آویخته شد باباعلی کاکایی ۴۱ ساله کاسب ، متاهل و دارای ۲ دختر می باشد.

این زندانی بنابه اظهارات خانواده اش برای امرار معاش خانواده از زاهدان پارچه می خرید و در تهران و شهرستانها می فروخت. وی  توسط یکی از پستهای بازرسی بازداشت و از وی تقاضای رشوه شد که به دلیل نداشتن مبلغ درخواستی به زندان منتقل  و بعد از ماه هااو را متهم به داشتن مواد مخدر نمودند.

فردی به نام بامری که یکی از قاضی های دادگاه انقلاب زاهدان می باشد از این خانواده تهی دست در ازای تبرئه وی تقاضای مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیون تومان نموده بود اما این خانواده قادر به پرداخت این مبلغ نبودند. اکثر احکام اعدام توسط این فرد که تحت عنوان قاضی است در این استان صادر می شود. 

تایید حکم  اعدام و دستور اجرای آن توسط آخوند صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه منصوب ولی فقیه آخوند علی خامنه ای صورت می گیرد.آخوند صادق لاریجانی از جنایتکاران  علیه بشریت می باشد که از زمان تصدی وی درقوه قضاییه ولی فقیه تا به حال  هزاران زندانی سیاسی ، زندانیان نوجوان، زنان که اکثرا به صورت  اعدام های گروهی به دار آویخته شده اند.. این آخوند درغگو و قاتل اخیرا طی مصاحبه ای بیشرمانه اعلام کرده است که اعدام گروهی صورت نگرفته است.

خانواده این زندانی و زندانیان بیشماردیگری بعد از شنیدن حرفهای کذب و بیشرمانه این آخوند  حاضر هستند که در هر دادگاه بین المللی و سازمان حقوق بشری شهادت دهند که چگونه عزیزان آنها با تایید و دستور اجرای اعدام توسط این آخوند به چوبه های دار سپرده شدند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،اعدام های  گروهی و ضدبشری امروز را محکوم می کند و خواهان تشکیل یک کمیته حقیقت یاب برای بررسی اعدام های گروهی در ایران و شناسایی آمران و مجریان آن و مورد مجازات قرار دادن آنها است . از آنجایی که در سلسله مراتب حکومتی رژیم ولی فقیه به وضوح روشن است و بارها آخوند صادق لاریجانی و برادر وی در مراجع مهم بین المللی به اعدام ها ، سنگسار و قطع اعضای بدن تحت عناوین مختلف   اعتراف و دفاع نموده و آخوند صادق لاریجانی در مصاحبه ها و سخنرانی های خود رسما اعلام کرده است « که مجری منویات مقام معظم رهبری است »

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۶ دی۱۳۹۳ برابر با۲۷ دسامبر۲۰۱۴

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد

سازمان عفو بین الملل

مقاله قبلیاکران «خروج؛ خدایان و شاه ها» در مصر و مراکش لغو شد
مقاله بعدیکشف آثار خشتی دوره ساسانی و یک گورستان دوره اسلامی در تپه نماز اصفهان
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...