ایمی آدامز و جیک جیلنهال در میان «حیوان‌های شبانگاهی»

0
571

اقتباس ادبی تام فورد، طراح لباس گوچی و ایو سن لورن با حضور جورج کلونی، ایمی آدامز، جیک جیلنهال و تعدادی از چهره‌های هالیوودی که به زودی نامشان اعلام می‌شود، قرار است به فیلم پر ستاره سال 2015 بدل شود.

 ایمی آدامز و جیک جیلنهال برای نقش‌آفرینی در فیلم «حیوان‌های شبانگاهی» (Nocturnal Animals) دومین فیلمی که تام فورد، طراح لباس مشهور کارگردانی می‌کند، به جورج کلونی ملحق شدند.

فیلم دلهره‌آور نوآر پسامدرن «حیوان‌های شبانگاهی» اقتباسی است از رمان «تونی و سوزان» به قلم آستین رایت که جورج کلونی و شرکت او، اسموک‌هاوس پیکچرز و همکار تهیه‌کننده‌اش، گرنت هسلو سرمایه گذاری و تهیه آن را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش آنا به نقل از ورایتی، در دومین فیلم تام فورد، طراح لباس سابق گوچی و ایو سن لورن پس از فیلم موفق و برنده چندین جایزه «مرد مجرد» محصول 2009 قرار است ایمی آدامز «کلاهبرداری آمریکایی» و «چشمان درشت» و جیک جیلنهال «شبگرد» و «زندانیان» بازی کنند و این دو مشغول مذاکرات نهایی با تهیه‌کننده فیلم که شرکت اسموک‌هاوس پیکچرز متعلق به جورج کلونی هستند که خود در مقام تهیه‌کننده و بازیگر در این فیلم حضور خواهد داشت.

رمان «تونی و سوزان» آستین رایت که منبع ادبی اقتباس فیلم «حیوان‌‌های شبانگاهی» است، اولین بار در سال 1993 منتشر شد. در این داستان زنی به نام سوزان نسخه دستنویس کتابی از شوهر سابقش را که بیست سال او را ترک کرده است، پیدا می‌کند که در آن دو روایت وجود دارد. اولین روایت با عنوان «حیوان‌های شبانگاهی» داستان مردی را بازگو می‌کند که تعطیلات خانوادگی او به خشونتی مرگبار کشیده می‌شود و روایت دوم درباره زنی به نام سوزان است که با یادآوری ازدواج اولش به واقعیت‌های تیره و تاری درباره گذشته مرموز خود پی می‌برد.

پروژه «حیوان‌‌های شبانگاهی» در مراحل اولیه اقتباس اثر ادبی به فیلم‌نامه سینمایی قرار دارد و در همین مراحل اولیه توجه بسیاری از ستاره‌های هالیوود را برای بازی جلب کرده است و تاکنون حضور سه چهره هالیوودی جورج کلونی، ایمی آدامز، جیک جیلنهال در آن مشخص شده است.

ایمی آدامز نامزد پنج جایزه اسکار به زودی در نقش مقابل جرمی رنر در «داستان زندگی شما» ظاهر خواهد شد و احتمالاً در فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن: سپیده‌دم عدالت» بار دیگر نقش شخصیت لوییز لین مرتبط با سوپرمن را بر عهده خواهد داشت.

جیلنهال پس از فیلم تحسین شده «شبگرد» برای ماه‌های آینده ایفای نقش اصلی یک مشتزن در فیلم «چپ‌دست» و همچنین بازی در «اورست» و «ویرانگری» را در برنامه دارد.