ایمی آدامز ستاره موسیقی می‌شود

0
596

زندگی ترانه‌سرا و خواننده مشهور دهه ۱۹۶۰ در فیلمی از گروه سازندگان «باشگاه مشتریان دالاس» و با بازی ایمی آدامز بازیگر «کلاهبرداری آمریکایی» به‌روی پرده خواهد رفت.

 ایمی آدامز بازیگر «مشت‌زن» و «استاد» در فیلم زندگینامه جَنیس جاپلین نوازنده، خواننده و ترانه‌سرای مشهور راک، بلوز، جز و کانتری دهه 1960 آمریکا بازی خواهد کرد. این فیلم را ژان مارک والی، کارگردان کانادایی 51 ساله‌ای که آثاری مانند «باشگاه مشتریان دالاس»، «ویکتوریای جوان» و Café de Flore را در کارنامه دارد، کارگردانی خواهد کرد.

به‌ گزارش آنا به نقل از هالیوود ریپورتر، نیتن راس تهیه کننده دو فیلم قبلی ژان مارک والی، «باشگاه مشتریان دالاس» و «وحشی» و ران تِری  این فیلم را که از چند دهه پیش قرار بوده تولید شود، تهیه خواهند کرد. همچنین کریگ بورتن و ملیسا والاک، نویسندگان فیلمنامه «باشگاه مشتریان دالاس» مشغول مذاکره برای بر عهده گرفتن بازنویسی فیلمنامه هستند.

در سال‌های گذشته چند کارگردان و بازیگر مطرح درگیر پروژه زندگینامه جَنیس جاپلین شده بودند، از جمله فرناندو میری‌یس که قرار بود این فیلم را با بازی کاترین هاردویک بسازد و لی دنیلز که در سال 2012 قرار شد کارگردانی فیلم را بر عهده بگیرد. در مقطعی از رنی زلوِگر نیز به‌عنوان بازیگری که بنا بود نقش جاپلین را ایفا کند، نام برده شد.

ژان مارک والی فیلم زندگینامه جَنیس جاپلین را در نیمه دوم سال 2015 میلادی جلوی دوربین خواهد برد. این فیلم‌ساز نامزد جایزه اسکار 2014 اخیراً فیلم‌برداری «ویرانی» با بازی جیک جیلنهال، نیومی واتس و کریس کوپر را به پایان برده است و  اکران فیلم «وحشی» با بازی ریس ویترسپون به کارگردانی وی از 5 دسامبر (14 آذر) آغاز خواهد شد.

ایمی آدامز متولد 1974 در ونتو ایتالیا از پدر و مادری آمریکایی، از سال 1999 وارد حرفه بازیگری سینما و تلویزیون شده و تاکنون در فیلم‌هایی مانند «طلسم شده»، «جنگ چارلی ویلسن»، «شک»، «جولی و جولیا»، «مشت‌زن»، «استاد»، «مردی از فولاد»، «برای او» و «کلاهبرداری آمریکایی» بازی کرده و نامزد پنج جایزه اسکار و برنده یک جایزه گلدن گلوب و چهار بار دیگر نیز نامزد این جایزه شده است. فیلم «چشمان بزرگ» تیم برتون با بازی ایمی آدامز قرار است از 25 دسامبر (4 دی) روی پرده برود.