انجمن صدا به «مرد پرنده‌ای» و «قهرمان بزرگ 6» جایزه داد

0
173

انجمن صدای سینما مهمترین جوایزش را به فیلم «مرد پرنده‌ای» و «قهرمان بزرگ 6» اهدا کرد.

 در حالی که تنها یک هفته به برگزاری مراسم اسکار و معرفی برنده‌ها مانده است، میکس صدای «مرد پرنده‌ای» و «قهرمان بزرگ 6» جوایز اصلی پنجاه و یکمین دوره انجمن صدای سینمای آمریکا (CAS) را دریافت کردند.

«مرد پرنده‌ای» برای یک فیلم زنده این جایزه را برد و «قهرمان بزرگ 6» هم به عنوان بهترین صداگذاری انیمیشن این جایزه را برای دیسنی به ارمغان آورد.

«شرلوک: آخرین پیمان او» نیز در میان سریال‌های تلویزیونی و مینی سریال این جایزه را دریافت کرد و «بازی تاج و تخت: بچه‌ها» هم برای سریال یک ساعته و «خانواده مدرن: استرالیا» این جایزه را در بخش سریال نیم ساعته دریافت کرد. «فو فایترز: بزرگراه‌های صدایی: لس آنجلس»  نیز در بخش برنامه غیرداستانی تلویزیونی این جایزه را به خود اختصاص داد.

انجمن صدای سینما به ریاست دیوید فینچر این جوایز را اهدا کرد.

در این مراسم ریچارد لینکلیتر کارگردان «پسر بچگی» هم جایزه برترین فیلمساز این انجمن را دریافت کرد و دیوید مک میلان جایزه یک عمر دستاورد را به خانه برد.

خواهر لینکلیتر و کریستوفر نولان از لینکلیتر دعوت کردند تا روی صحنه بیاید و جایزه او را به وی اهدا کردند. نولان در این بخش لینک لیتر را برای ساخت «پسر بچگی» تحسین کرد او این شهامت را داشت که کاری دشوار را عملی کند و اجازه داد تا درامی که در درونش می جوشید به ساده ترین شکل خودش را نشان دهد و به همین دلیل من فکر می کنم «پسر بچگی» یک شاهکار است.

نامزدهای اسکار در بخش تدوین صدا «تک تیرانداز آمریکایی»، «مرد پرنده‌ای»، «هابیت: نبرد پنج لشکر»، «بین ستاره‌ای» و «شکسته نشده» هستند و در بخش میکس صدا نیز «تک تیرانداز آمریکایی»، «مرد پرنده‌ای»، «بین ستاره‌ای»، «شکسته نشده» و «ضربه شلاق» نامزد دریافت این جایزه شده‌اند.