انتقال ۳۱ زندانی اعتصاب غذا کننده زندان قزل حصار کرج به نقطه نامعلومی

0
207

بنابه گزارشات رسیده به منظور ایجاد  فضای رعب و وحشت و وادار  کردن زندانیان به پایان دادن به اعتصاب غذا ،صبح روز یکشنبه ۳۱ زندانی که در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند از سالن ۳ واحد ۲ زندان قزل حصار به نقطه نامعلومی منتقل شدند.

روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه  زندانبانان ولی فقیه ۳۱ زندانی را از سالن ۳ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج خارج  و به نقطه نامعلومی منتقل کردند. یکی از زندانیان که نام کوچک وی منصور می باشد در اعتراض به انتقالش اقدام به سر دادن   شعار مرگ بر خامنه ای و مرگ برلاریجانی نمود و در مقابل انتقال خویش مقاومت کرد که نهایتا دست به خود زنی زد. شدت جراحات وی به حدی بود  که دچار خونریزی شدید گردید بعضی از گزارشات  حاکی از مرگ این زندانی است اما هنوز این خبر تایید نشده است .

زندانیان سالن ۳ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج  از روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه در پی اعدام ۱۱ تن از همبندیانشان  دست به اعتصاب غذا زده اند . آنها خواهان لغو مجازات اعدام هستند. در این سالن  بیش از۵۰۰ زندانی محبوس می باشند که اکثر آنها در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند.

  علیرغم تهدیدات ، فشارها و وعده و وعیدهای دروغین به منظور پایان دادن به اعتصاب غذای این زندانیان ،آنها همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه داده و اعلام کرده اند تا رسیدن به خواسته هایشان به اعتصاب غذا ادامه خواهند داد.انتقال ۳۱ زندانی  به نقطه ای نامعلوم به منظور مرعوب کردن زندانیان اعتصاب غذا کننده صورت گرفته است.

از طرفی دیگرصبح روز یکشنبه  یحیی پور رئیس واحد ۲ و حسین حضرتی رئیس سالن ۲ زندان قزل حصار تعدادی از زندانیان را بطور شخصی احضار کردند و آنها را تهدید نمودند در صورتیکه زندانیان در این سالن روز سه شنبه اقدام به اعتصاب غذا کنند از مقامات قوه قضاییه خواهند خواست که اجرای حکم اعدام اعتصاب غذا کنندگان را تسریع بخشند و از این طریق سعی داشتند از شروع مجدد اعتصاب غذا در سالن ۲ممانعت کنند. این ۲ زندانبان همچنین تهدید کرده اند که تعدادی از این زندانیان را به نقطه نامعلومی منتقل خواهند کرد. اما زندانیان احضار شده اعلام کردند در صورتیکه تا روزسه شنبه به خواسته هایشان رسیدگی نشود آنها نیز دست به اعتصاب غذا و اعتراضات گسترده خواهند زد.

یحیی پور و حسین حضرتی از شکنجه گران اصلی زندانیان در واحد ۲  زندان قزل حصار کرج هستند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، نسبت به انتقال ۳۱ زندانی به نقطه ای نامعلوم که همه آنها محکوم به اعدام و در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند هشدار می دهد و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت برای پایان دادن به کشتار در این زندان است.

مقاله قبلیمنظور روحانی از ” تازه به دوران رسیده ها ” چه کسانی هستند؟!
مقاله بعدیتام هنکس و استینگ از اوباما نشان لیاقت گرفتند
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...