استیو کوگان داستان زندگی خود را در یک کتاب بازگو می‌کند..

0
626

استیو کوگان بازیگر تلویزیون و سینمای انگلستان که زمانی اعلام کرده بود نمی‌خواهد شخصیت خودش را عاملی برای پول درآوردن قرار دهد، کتاب زندگینامه‌اش را منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، استیو کوگان که اعلام کرده بود از مسائل شخصی و خصوصی‌اش دفاع می کند، اکنون با بستن یک قرارداد، می‌خواهد زندگینامه‌اش را منتشر کند.

کوگان 47 ساله پیش از این تجربه کسب موفقیت در عرصه نویسندگی را داشته و با انتشار یک کتاب درباره ضمیر خود با عنوان «لازم است درباره آلن حرف بزنیم» به نویسنده‌ای پرفروش بدل شد.

با این حال او نسبت به زندگی شخصی خود خیلی حساس بود و سال پیش با شرکت در یک دادگاه به دلیل شنود مکالمات تلفنی‌اش از سوی روزنامه «نیوز او وورلد»، این روزنامه را مجبور به پرداخت 40 هزار پوند غرامت کرد.

Steve Coogan

در نوامبر 2011 او تکرار کرد که دوست ندارد زندگی‌اش را در برابر چشم عموم بگذارد و گفت: من خودم را نمی‌فروشم. دوست دارم تا دنیای خصوصی خودم را حفظ کنم.

کتاب این نویسنده قرار است در سپتامبر 2014 منتشر شود و نسخه جلد نازک آن نیز با فاصله یک سال منتشر شود.

بن دان مدیر انتشارات کرنراستون از این که امتیاز انتشار این کتاب را به دست آورده، از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد و گفت این کتابی است که همواره آرزو داشت تا بتواند آن را منتشر کند.

کوگان گفته از اینکه خاطراتش را می‌نویسد خوشحال است و قول می‌دهد تا سفر زندگی پسری از طبقه متوسط به پایین را که پای تلویزیون می‌نشست، تا زمانی که به مردی بدل شد که چند جایزه بفتا را تصاحب کرد، با صداقت تمام بنویسد.