اریک کانتونا رییس هیات داوران جشنواره فیلم دینارد شد

0
423

اریک کانتونا؛ فوتبالیست معروف و محبوب فرانسوی به عنوان رییس هیات داوران جشنواره بریتانیایی دینارد که در شمال فرانسه برگزار می‌شود انتخاب و معرفی شد.

 مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره بریتانیایی دینار روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که اریک کانتونا؛ فوتبالیست افسانه‌ای و محبوب فرانسوی ریاست هیات داوران این جشنواره فیلم را برعهده دارد.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جشنواره بریتانیایی فیلم دینارد در سال جاری بین روزهای دوم تا ششم اکتبر (۱۰ تا ۱۴ مهر) پاییز سال جاری در شهر دینارد که در شمال فرانسه واقع شده است برگزار می‌شود.

به گزارش سینما پرس، اریک کانتونا که پس از سال‌ها بازی در تیم فوتبال منچستر یونایتد در سال ۱۹۹۷ میلادی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، پیش از این در ۲۳ فیلم سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به «الیزابت» (Elizabeth) و «فرزندان مارشلند» (The Children of the Marshland) اشاره کرد.

هشت عضو کمپانی‌های فیلمسازی، چهار فیلمساز بریتانیایی و چهار فیلمساز فرانسوی اعضای هیات داوران این دوره از جشنواره فیلم بریتانیایی دینارد را تشکیل می‌دهند.

اریک کانتونا در خاتمه جشنواره فیلم دینارد به عنوان رییس هیات داوران جایزه «هیچکاک طلایی» را به بهترین فیلم حاضر در این جشنواره بریتانیایی تقدیم می‌کند.