نوبت به بن افلک رسيد كه نقش “بتمن” را بازي كند

0
178

بن افلک برای بازی در نقش بتمن در ادامه فیلم “مرد فولادی” انتخاب شد.

 فیلم کمپانی برادران وانر که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده قرار است 17 ژوییه 2015 راهی سینماها شود.

این کمپانی دیروز (پنج شنبه) رسما اعلام کرد بن افلک در این فیلم به هنری کویل می پیوندد.

کمپانی برادران وارنر و دی سی در مراسم کامیک کان اعلام کردند که سوپر من و بتمن دو ابرستاره فیلم هاي کمیک را در فیلم “مرد فولادی 2” در کنار هم ظاهر می کنند و از آن زمان انتخاب نقش بتمن اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده بود.

کارگردانی این پروژه سینمایی را که برای اولین بار بتمن و سوپرمن را با هم موضوع یک فیلم کرده است، زاک سیندر برعهده دارد.

به گزارش سینما خبر به نقل از هالیوود ریپورتر، بن افلک در سال 2003 پس از بازی در فیلم “بی باک” کمپانی فوکس قرن بیستم برمبنای شخصیت های مارول، موجب ناامیدی دوستداران این فیلم ها شده بود. آن فیلم که با بودجه 80 میلیون دلاری ساخته شده بود در سراسر جهان تنها موفق به فروشی 180 میلیون دلاری شد.

با این حال افلک در سال 2006 در فیلم “سرزمین هالیوود” در نقش جورج ریوز بازیگری که اولین بار در یک مجموعه تلویزیونی در دهه 50 با عنوان “ماجراهای سوپرمن” ظاهر شده بود، بازی کرد.

M_Id_379888_Ben_Affleck_

به گفته تهیه کننده، آنها می دانستند نیاز به یک بازیگر فوق العاده دارند تا بتواند در این فیلم کمیک ظاهر شود و فکر می کنند بن افلک دقیقا همین ویژگی ها را داراست و می تواند وجوه جدیدی به این شخصیت اضافه کند.

فیلمنامه این فیلم ابرقهرمانی که تاکنون نامی برایش انتخاب نشده، توسط دیوید اس.گویر برمبنای داستانی که خود او با همکاری زاک سیندر نوشت، نوشته شده است. تولید این فیلم از سال 2014 شروع می شود.

“مرد فولادی” تاکنون در سراسر جهان موفق به کسب فروشی 650 میلیون دلاری شده است و ادامه آن برای تهیه کنندگانش از اهمیت زیادی برخوردار است.