ادامه «باشگاه مشت زنی» به صورت رمان گرافیکی منتشر می‌شود..

0
477

چاک پالانیک قصد دارد ادامه رمان گرافیکی «باشگاه مشت زنی» را منتشر کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از‌ های فاکس، هرچند کسی نمی‌تواند این فکر را به سرش راه بدهد که ساخت ادامه فیلم «باشگاه مشت زنی» دیوید فینچر برای سینما بتواند ایده جالبی باشد، اما چاک پالانیک نویسنده رمان اصلی که این فیلم تحسین شده با اقتباس از آن ساخته شده، اعلام کرده ادامه آن را خواهد نوشت.

این نویسنده که در جشنواره کمیک کان شرکت کرده بود تا در کارگاهی به معرفی و امضای جدیدترین کتابش رمانی با عنوان «سرنوشت بد» بپردازد، درباره کتاب جدیدی که قصد نوشتنش را دارد نیز توضیح داد.

با این حال او اعلام کرد این اولین روزهای شکل گرفتن این ایده در سرش است و او باید طرح‌های مختلفی را بپروراند و از این میان بهترین را انتخاب کند تا روی آن تمرکز کند.

پالانیک گفت با هنرمندان کمپانی مارول آشنا شده و با همکاری آنها این روند را ادامه می‌دهد. او افزود: این کتاب جدید در قالب یک مجموعه گرافیکی ادامه پیدا می‌کند و ماجرا 10 سال پس از چیزی که به عنوان پایان تایلر داردن محسوب شد، ادامه پیدا می‌کند.

او گفت قصه را تایلر ادامه می‌دهد و می‌داند جک در انتظار فرصتی است تا برگردد.

درباره زمان انتشار این کتاب هم او گفت احتمالا با همکاری ناشرش اوایل سال 2015 این کتاب را منتشر می‌کند.

در فیلم باشگاه مشت ‌زنی (Fight Club)‏ ادوارد نورتون، براد پیت و هلنا بونهام کارتر نقش آفرینی کردند. نورتون در نقش یک انسان معمولی که از شغل دفتری معمولی خود ناراضی است ظاهر می‌شود که با تایلر داردن صابون سازی که نقشش را برد پیت ایفا ‌کرد یک «باشگاه مشت‌ زنی» به راه می‌اندازد. منتقدان این اثر را کنایه‌‌ای به درگیری بین نسل جوان و نظام ارزش‌ گذاری تبلیغی به حساب آوردند.

سال پیش ترجمه فارسی این رمان با ترجمه پیمان خاکسار منتشر شد.