اخبار تیم ملی فوتبال در امارات؛ مصدومیت جزیی جباری و حضور سفیر ایران در تمرین ملی‌پوشان

0
261

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری دیدار برابر قطر آماده می کند، روز پنجشنبه تمریناتش را زیر نظر کادر فنی و با حضور سفیر ایران در امارات پیگیری کرد.

به گزارش  مهر، در تمرین روز پنجشنبه که با گرم کردن، دویدن و حرکات کششی بازیکنان آغاز شد، ملی پوشان در فضای کوچک کار با توپ و پاس دادن را انجام دادند و پس از آن ارسال های از جناحین و ضربات ایستگاهی را تمرین کردند و پس از سرد کردن به استخر رفتند.

تمرین روز پنجشنبه مهمان ویژه ای داشت و دکتر فیاض سفیر ایران در امارات و هیات همراه بر سر تمرینات تیم ملی حاضر شد و با بازیکنان صحبت کرد. در این تمرین نلو وینگادا حاضر بود و از نزدیک در کنار کادر فنی، تمرینات بازیکنان را زیر نظر گرفت.

مجتبی جباری گرفتگی جزیی عضله داشت و بنا به صلاحدید کادر فنی تمرین نکرد. البته لازم به ذکر است که در تمرین روز گذشته هم محمد نوری بخاطر گرفتگی جزیی استراحت کرده بود و روز پنجشنبه به تمرینات بازگشت و با سایر ملی پوشان تمرین کرد.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری سه دیدار حساس خردادماه در مقدماتی جام جهانی آماده می کند، روز 14 خرداد در دوحه به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت.