آقای دیکتاتور بمیر

0
480

آقای دیکتاتور،در حال احتضار است،موافقان و مخالفانش همه منتظربه درک واصل شدنش.جمیع جهاز داخله سر ناسازگاری دارند ،به راه نمی آ یند،انتقامی را که ادمیان از گرفتنش عاجزند به پروستات نامبارکشان حواله شده،این وسط ،عالیجنابان همه در ولوله،انگار نه انگار سالهاست روز شمار و چشم به راه بوده اند،دستپاچه دارند خودشان را به هر دری می زنند.
کوسه اعظم این بار چه خوابی دیده؟؟ دفعه پیش کلی خاطره خودبافته به ناف شیطان بست تا از علی بابای یکدست که چندان نامی هم میان قبیله دزدان نداشت ،یک فارغ التحمیل یک شبه بسازد.جاسوس وافوربه دست پای منقل برای ایت ال… شدن ،یکشبه ره صد ساله رفت،این روز ها هم ،نوه اهریمن رویت شده در ماه را، دارند بزک می کنند،بتپانند در حلقوم وامانده این جماعت همیشه در خواب.هیهات……هیهات……..هیهات سرزمین من،مردمانت چنان بی تفاوت و گیج ،خودشان را به خواب زده اند که صور هیچ اسرافیلی چرتشان را پاره نخواهد کرد.
حلیمه و سکینه و فاطمه و…..از مترسکان بهارستان ،همگی چادر همت به کمر بسته بودند تا با افاضاتشان زندگی برای زن ایرانی را جهمنی تر کنند که یک دفعه عصمت الفقها از زیر کدامین بته ،خدا می داند،قد علم کرد برای بالماسکه خبرگان ،قبل از او هم مرضیه را راهی کوالالامپورکردند برای راضی کردن جهان ونمایش رویه قابل قبولی از چهره کریه جمهوری جهل وجنون،پری بلنده(الهام چرخنده)هم که بقچه به دست دارد پروژه چادری کردن را محقق می کند،فائزه هم وعده با دوچرخه تا استادیوم را نشخوار می کند،انطرف دنیا هم شیرین ها اسلام رحمانی را داد می زنند که …….. .
آقای دیکتاتور همه امیدش به برادران دالتون است که مجتبی مشکوک الابوی را(سال تولد او مصادف با سالیانیست که پدرشان در مشهد زندگی نمی کردند)حلوا حلواکنان بنشانند روی تخت خلافت،اما آقای کوسه به این سادگی کنار خواهند امد؟؟
حالا تمام دل مشغولی شده شورایی شدن رهبری ،انگار دسته جمعی قرار است چه گلی به سر ایران بزنند،ملت همیشه در بستر هم وسط چرت هایشان دو در میان یاد نخست وزیر دوران طلایی می افتند و اصلا یادشان نمی اید ،در همان دوران طلایی روزی چند نفر و به چه شیوه های وحشیانه ای اعدام می شدند.جماعت خوابزده……هیهات……جماعتی که از موسوی اسطوره و از احمدی نژاد یک قهرمان ساختند.
آقای دیکتاتور ،دل نگران نباش این مردم کجای تاریخ درست اندیشیده اند؟؟؟؟درست قضاوت کرده اند؟؟ درست فهمیده اند؟؟ درست عمل کرده اند که این باردومشان باشد؟؟ قرنهاست این جماعت وسط چرت ها یشان کمی نق زده بعد دوباره خوابشان می برد.لالایی مرگ راهم پارسی ها برای این ملت قرنهاست می خوانند ،هزار و چارصد سال پیش سلمان ، امروز تریتا.حکایت همان حکایت قدیمیست.
آقای دیکتاتور ،اين روزها نوبت توست،بمیر.هرچند مرگ تو هم گشایشی نخواهد بود ،کاندیدهای خلافت صف کشیده اند،تو که مردی نفر بعدی…..فقط اسامی تغییر می کنند،سیستم گند حکومت دینی،چپاول را ادامه خواهد داد.
نترس،آن هم از مردمی كه از نسل فسيلهاى مذهبى بيزارند اما خواب امانشان نمی دهد.!ملت شیره ای …ای داد….بیداد…
نابرادران سپاه یکی پس از دیگری از ورودی شام به بهشت خیالیشان پست می شوند ،قاسم و حسین که الان دارند حوریان عریض و طویلشان را متر می کنند،اداره امورات دفاعی هم افتاده دست گروهبان گارسیا که…
آقای دیکتاتور ،بمیر،موریانه ها دارند ارام ارام پایه های رویای خلافت اسلامی ات را می جوند،باشد که تابوت تو به همراه نعشت این خلافت را هم به گورت بچپاند و زیر خروارها خاک مدفون کند.بمیر تا پاشنه درب تاریخ برای تغییر بچرخد، بمیر تا این ملت گروگان گرفته شده و این سرزمین بدل به زندان شده رها شوند.این سرزمین در سی و هفت سال گذشته تاراج شد،به باد رفت،نابود شد،کافیست ،حالا تو رودرروی مرگ تنهایی،مرگ با تو بازی میکند و ثروت افسانه ای ات در بانکهای سویس نمی تواند به دادت برسد،سلفت هم جز نفرین و نفرت چیزی با خودش نبرد، حالا جز در دهه زجر کسی یاد مترسک مقوایی نمی کند،این پایان زیبای تمام دیکتاتورهاست .بمیر شاید مرگ تو پایان تراژدی این ملت باشد،بمیر تا گرگها به جان هم بیفتند و همدیگر را بدرند،بمیر تا بساط اسلامستانت برچیده شود ،بمیر پیش از آنکه دیر شود.

اقای دیکتاتور بمیر.