آرنولد شوارزنگر در «ترمیناتور ۵»..

0
430

پنجمین قسمت مجموعه فیلم اکشن علمی ـ تخیلی و ماجراجویانه «ترمیناتور» در دستور تولید قرار گرفت. آرنولد شوارزنگر نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند.

 به گزارش سینما خبر، کمپانی پارامونت تهیه کننده این فیلم است و آن را با همکاری دو شرکت مستقل فیلم‌سازی آناپورنا پیکچرز و اسکای دانس پروداکشن تولید می‌کند.

ماه ژانویه اعلام شد پاتریک لوسیر ولیتا کالوگریدیس برای کار نگارش فیلم‌نامه «ترمیناتور 5» دعوت به همکاری شده‌اند. حالا گفته می‌شود این دو فیلم‌نامه فیلم را نوشته و آن را به کمپانی پارامونت ارائه کرده‌اند. خبر تولید قسمت جدید این مجموعه فیلم موفق دهه هشتاد میلادی در حالی به صورت رسمی اعلام شده که هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

empire-arnold-schwarzenegger-article

قبل از این گفته شده بود جاستین لین (کارگردان سه قسمت آخر مجموعه فیلم «سریع و آتشی») قرار است وظیفه کارگردانی «ترمیناتور 5» را به عهده بگیرد.اما سپتامبر گذشته اعلام شد وی با این پروژه همکاری نخواهد کرد.

پس از آن، دیگر نام هیچ فیلم‌سازی به عنوان کارگردان احتمالی «ترمیناتور» مطرح نشد. این در حالی است که برخی از منابع نزدیک به کمپانی پارامونت می‌گویند بحث همکاری جاستن لین با این فیلم کاملا منتفی نشده و احتمال بازگشت وی به این پروژه وجود دارد.

از قرار معلوم، جاستین لین قرار داد کارگردانی فیلم دیگری را دارد و اگر تولید «ترمیناتور 5» با تأخیر همراه شود، او فرصت کارگردانی آن را هم پیدا خواهد کرد. تا به امروز هیچ اطلاعی از خط اصلی قصه «ترمیناتور 5» در دست نیست و تهیه‌کنندگان آن، اطلاعات مربوط به آن را در اختیار رسانه‌های گروهی نگذاشته‌اند. اهل فن عقیده دارند کمپانی پارامونت طی روزهای آینده اطلاع رسانی وسیعی را در رابطه با این پروژه پر سر و صدای خود آغاز خواهد کرد.

حضور آرنولد شوارتزنگر در پنجمین قسمت «ترمیناتور» در حالی قطعی شده است که طی چند ماه گذشته حرف و حدیث زیادی پیرامون بازی وی در آن وجود داشت.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما با توجه به عدم موفقیت فیلم «آخرین راست قامت» این بازیگر در سال 2012 ،این طور تحلیل کردند که دوران اکشن بازی وی به سر آمده و تماشاگران سینما علاقه‌ای به تماشای فیلم‌های او ندارند. هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری «ترمیناتور 5 »اعلام نشده است.

 ArnoldSchwarzeneggerTerminator

زندگی ورزشی

او ۷ بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا(معتبرترین مسابقات پرورش اندام)در سالهای ۱۹۷۰-۱۹۷۱-۱۹۷۲-۱۹۷۳-۱۹۷۴-۱۹۷۵-۱۹۸۰ را دارد و یکی از پرافتخارترین قهرمانان جهان است.

او بدنسازی را از ۱۴ سالگی شروع کرد و در ۲۳ سالگی اولین قهرمانی خود را در مستر المپیا بدست اورد. البته در سال ۱۹۶۹ و در ۲۲ سالگی در مستر المپیا مقام دوم را بدست اورد.

طبق گفته ی خود آرنولد او زیاد طعم شکست را در مسابقات نچشیده است و واقعاً نیز همچین است زیرا از ۲۵ مسابقه ی رسمی و بین‌المللی که داشته است فقط ۲ مسابقه را اول نشده است و در ان دو مسابقه به مقام ۲ رسیده است. نام او در کتاب رکورد های گینس به عنوان بهترین و کاملترین بدن انسانی امده است..اندازه ی بدن او در زمانیکه در اوج شهرت و قهرمانی بود بدین شرح است:

بازوها: ۵۷ سانتی متر سینه: ۱۴۶ سانتی متر کمر: ۸۵ سانتی متر رانها: ۷۴ سانتی متر ساق پا: ۵۰ سانتی متر وزن بدن: ۱۰۸ کیلوگرم قد: ۱۸۸ سانتی متر