«استاتهام »: بَدمن «سریع و خشن7» را دوست ندارم..

0
635

جیسون استاتهام ستاره فیلمهای اکشن که برای بازی در فیلم سریع و خشن 7 دعوت شده، اعلام کرده که با ایفای نقش منفی این فیلم مخالف است.

سینما خبر گزارش داد ،جیسون استاتهام ستاره فیلمهای اکشن که برای بازی در فیلم سریع و خشن 7 دعوت شده، اعلام کرده که با ایفای نقش منفی این فیلم مخالف است.

امپایر گزارش داد، بازیگر فیلم مامور انتقال علاقه زیادی برای بازی در این فیلم دارد ولی او تمایلی به ایفای نقش منفی در سریع و خشن7 ندارد. او در گفتگو با امپایر اعلام کرد که تمایلی برای بازی در نقش منفی این فیلم ندارد. پیش از این آمده بود که استاتهام در این قسمت از سریع و خشن نقش برادر اون شاو(نقش منفی) را ایفا می کند.

او می گوید:” واقعا نقش منفی این فیلم را دوست ندارم. این به آن معنا نیست که از نقشهای منفی متنفرم بلکه فکر کنم این نقش از نقشهای منفی ماندگار و دوست داشتنی نیست و کمتر توجه مخاطب را جلب میکند.

استاتهام دراین فیلم قرار بود در مقابل بازیگرانی همچون وین دیزل و پل واکر ظاهر شود که در صورت تغییر نکردن نقش او احتمال جدایی او از پروژه وجود دارد.

قسمت ششم سریع و خشن در حال حاضر بیش از 300 میلیون دلار در گیشه فروش داشته است.

jason_statham09

جیسون،هنگامی که به مدلینگ برند فرانسوی مشغول بود،با گای ریچی آشنا شد.گای ریچی در آن زمان،به دنبال یک خرده فروش واقعی بازار سیاه برای بازی در نقش Bacon در فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت بود، که با توجه به سوابق استاتهام در بازار سیاه،او را برای این نقش انتخاب کرد.

این فیلم با استقبال منتقدان و مخاطبان رو به رو شد در نتیجه باعث شد، استاتهام در بین سینماگران بیشتر دیده شود.

دومین همکاری استاتهام و ریچی در فیلم قاپ زنی بود که جیسون در کنار برد پیت به ایفای نقش پرداخت که این فیلم ۸۰ میلیون دلار فروش کرد.در سال ۲۰۰۱ در فیلم یکه تاز با جت لی همبازی شد. در سال ۲۰۰۲ نقش Frank Martin در فیلم مامور انتقال را قبول کرد و مجبور به فراگیری ورزشهای کونگ فو،کاراته،وینگ چون و کیک بوکسینگ شد.

دو دنباله از این فیلم به نامهای مامور انتقال ۲ و مامور انتقال ۳ ساخته شد.در همان سال به عنوان “Cameo Role” در فیلم وثیقه در کنار تام کروز حضور داشت.پس از آن در فیلمهای ماشین مین، شغل ایتالیایی و موبایل بازی کرد.تا اینکه در سال ۲۰۰۵ ،دوباره با گای ریچی در فیلم ریوولور همکاری کرد.در همان سال در فیلم درام و موفق لندن هنرنمایی کرد.در فیلم آشوب با وسلی اسنایپز همبازی شد.در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ در دو گانه ی هیجان مطلق به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۲۰۱۰ در فیلم قاتلین نخبه با رابرت دنیرو همبازی شد. در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ در فیلمهای بی مصرف ها و بی مصرف‌ها ۲ با بزرگان سینما همراه شد.در سال ۲۰۱۱ قرار بود در فیلم سریع و خشن ۵ بازی کند اما این اتفاق رخ نداد.در سال ۲۰۱۳ تایید شد که وی در فیلم سریع و خشن ۶ به عنوان “Cameo Role” (نقش بسیار کوتاه و معمولا بدون کلامی که توسط یک شخص مشهور در فیلم، تئاتر یا تلویزیون ایفا میشود) حضور خواهد داشت و در سریع و خشمگین ۷ نقش منفی اصلی مقابل قهرمان فیلم خواهد بود.