بلیت‌های خارجی «ایران ایر» 20 درصد ارزان شد

0
153

یکی از برنامه های مهم و متداول ایرلاین های خارجی، اعمال تخفیفات و برنامه های مختلف عرضه بلیت به مسافران است که با رونق گرفتن حضور ایرلاین های خارجی در ایران، این برنامه برای مسافران هموطن نیز اجرا می شود که یکی از ایامی که بیشترین تخفیفات در آن ارائه می شود، زمستان است.

اما با توجه به نبود رقابت کافی در میان ایرلاین های کشورمان و کمبود صندلی به نسبت مسافران متقاضی، چنین برنامه های در کشورمان کمتر به اجرا گذاشته می شود. البته ظاهرا هواپیمایی جمهوری اسلامی سنت شکنی کرده است و قرار شده این برنامه ارائه تخفیف در کشورمان نیز اجرا شود.

تارنمای صبحانه گزارش کرد؛ بر اساس بخشنامه جدید ایران ایر به همه مدیران دفاتر خدمات مسافرتی که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، اعلام شده است که بر اساس موافقت کمیته توسعه فروش این شرکت، اعمال تخفیف در پروازهای بین المللی “هما” آغاز شده است.

طبق این دستورالعمل، بلیت هایی که بین 10 نوامبر 2015  تا 10 ژانویه 2016 به فروش برسند و تاریخ مسافرت نیز بین 10 ژانویه 2016 تا 10 مارچ 2016 باشد، مشمول این تخفیف خواهند شد که طبق اعلامیه مذکور، شامل 20 درصد تخفیف می شود.
ایران ایر همچنین تاکید کرده است که تخفیف فوق برای مسافران بزرگسال، کودک و نوزاد بوده و شامل هیچگونه تخفیف دیگری نخواهد شد و کلاس های پروازی Q K M N در کابین اکونومی و کلاس پروازی I در کابین بیزینس شامل این برنامه جدید فروش هما هستند.