کیتی هولمز، اوان ریچل‌وود و آلن ریکمن «طبقه‌بندی» می‌شوند

0
790

فیلم کمدی «طبقه‌بندی خانواده بارناکل» با بازی اوان ریچل‌وود، کیتی هولمز، زوسیا مامت و آلن ریکمن بهار امسال جلوی دوربین می‌رود.

 لیز گاربوس، مستندسازی که با آثاری مانند «بابی فیشر علیه دنیا» و «عشق، مریلین» شهرتی برای خود دست‌و‌پا کرده است، برای اولین تجربه کارگردانی در عرصه سینمای داستانی به سراغ رمانی رفته که در سال 2013 با نگاهی طنزآمیز به نظریه تکامل داروین منتشر شده است و «طبقه‌بندی خانواده بارناکل» (A Taxonomy of Barnacles) نام دارد.

«طبقه‌بندی خانواده بارناکل» را خانم گالت نیدرهوفر نوشته است که علاوه بر رمان‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده است و از سی فیلمی که تهیه کرده، از جمله «ربات و فرانک»، یازده اثر در میان برندگان و نامزدهای دوره‌های مختلف جشنواره ساندنس داشته است.

به گزارش آنا به نقل از اسکرین دیلی، در کمدی «طبقه‌بندی خانواده بارناکل» اوان ریچل وود، کیتی هولمز و لیزا مامت نقش سه خواهر خانواده بارناکل را خواهند داشت که در آپارتمانی بسیار بزرگ مشرف بر سنترال پارک نیویورک زندگی می‌کنند و آلن ریکمن، بازیگر نقش منفی فیلم «جان سخت»، «سویینی تاد» و همچنین مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» در این فیلم نقش پدر آنها، بری بارناکل شیفته نظریه تکامل داروین را دارد که از دست سه دختر ماجراجوی خود به تنگ آمده است.

گالت نیدرهوفر تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز با کمک ایمی هابز از شرکت تنجرین انترتینمنت بر عهده خواهد داشت. فیلم‌برداری «طبقه‌بندی خانواده بارناکل» بهار آینده در نیویورک آغاز خواهد شد.

آلن سیدنی پاتریک ریکمن (به انگلیسی: Alan Sidney Patrick Rickman) (۲۱ فوریه ۱۹۴۶ – لندن) بازیگر انگلیسی و برندهٔ جایزه امی، گلدن گلوب، انجمن فیلم انگلستان، بهترین بازیگر تلویزیونی و بهترین بازیگر روی صحنه تئاتر همچنین در مجموعه فیلم های هری پاتر هم بازی کرده است.