کشته شدن محافظ شخصی سفیر جمهوری اسلامی

1
152

بنا به گزارشات خبرگزاری های درون مرزی، منابع مطلع و نزدیک به سفارت جمهوری اسلامی در بیروت اعلام کردند که سر تیم حفاظت از سفارت در بیروت بنام «رضوان فارس» معروف به حاج رضا و محافظ شخصی سفیر پس از ممانعت از ورود شخص انتحاری اول به داخل سفارت و تیراندازی به سمت وی در جریان انفجار کشته شده است.

 ماجرا از این قرار بوده که بعد از انفجار اول که عامل انتحاری نتوانسته خود را به سمت درب سفارت برساند، مسئولان حفاظت خود را بلافاصله به درب سفارت در خیابان اصلی محل وقوع انفجار رسانده‌اند. در زمانیکه انفجار دوم به وقوع پیوست، حاج رضوان و چندین نفر از تیم حفاظت از سفارت نیز در محل حاضر بوده و کشته می شوند.

 این دو انفجار 23 کشته و نزدیک به 200 زخمی برجای گذاشت.

1 نظر

  1. فارسی: خانواده شهید رضوان فارس از تمام کسانی که تصویر پیکر ایشون روی زمین رو منتشر کردند خواسته اند آنرا بردارند و کلا پاک کنند. از برادران و خواهران تقاضا می شود تصویر را پاک کنید به خاطر احترام به احساسات این خانواده و سنگینی این مصیبت بر آنها. راضی نیستند تصویر نزد کسی بماند.
    عربی: ذووا الشهيد رضوان فارس (الحاج رضا) يطلبون من الناشرين صورة الشهيد ملقى على الأرض مسحها و محيها …
    نرجو من الأخوة و الأخوات محي الصورة حفاظا على مشاعر و حساسية وقع المصاب على قلب العائلة و أهل الشهيد. مش مسامحين الصورة تضل عند حدا.

نظرات بسته است