پیروزی والیبال ایران مقابل ایتالیا در نخستین بازی لیگ ملت‌ها

0
232

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در هفته اول یگ‌ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ توانست با پیروزی ۳ بر یک مقابل ایتالیا، شروع قدرتمندانه‌ای در این مسابقات داشته باشد.

تیم ملی والیبال ایران امروز جمعه ۱۰ خرداد در نخستین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال برابر ایتالیا که در این کشور برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

ترکیب تیم ایران را در شروع این دیدار سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، جواد معنوی نژاد و علی شفیعی به همراه حضرت پور (لیبرو) تشکیل می‌دادند. ایتالیا نیز با لباس سورمه‌ای و ترکیب جیانلی، بالاسو، آنتونوف، آنزانی، لاویا و گابریل نلی بازی را شروع کرد.

ست نخست این بازی را ایتالیاها ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کردند. اما در ست دوم بازیکنان ایران توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ حریف را شکست دهند. آنها همین نتیجه را در ست سوم نیز تکرار کردند. در ست چهارم بازی با اینکه ایتالیایی‌ها جلو بودند اما شاگران کولاکوویچ بار دیگر به بازی بازکشتند و توانستند با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ نخستین بازی خود را در این دوره از بازی‌ها با پیروزی مقابل تیم قدرتمند ایتالیا به پایان برسانند.

به گزارش همشهری؛ تیم ملی ایران در دومین بازی خود فردا یازده خرداد به مصاف چین می‌رود و سپس باید در روز یکشنبه ۱۲ خرداد مقابل آلمان صف‌ارایی کند.