ووپی گلدبرگ و احتمال اجرای یک برنامه‌ تلویزیونی پرطرفدار

0
160

با اعلام خبر بازنشستگی دیوید لترمن از نمایش شبانه تلویزیونی سی.بی.اس آمریکا که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌ها در سراسر جهان است، گزینه‌های متعددی برای جایگزینی وی مطرح شده‌اند.

ووپی گلدبرگ بازیگر نقش‌های کمدی یکی از گزینه‌هایی است که برای این اجرای نمایش شبانه تلویزیونی سی.بی.اس آمریکا که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌ها در سراسر جهان است، مورد توجه قرار گرفته است.

لترمن هفته پیش اعلام کرد در سال 2015 به اجرای این برنامه شبانه خاتمه می‌دهد و پس از سال‌ها حضور در برابر دوربین این برنامه، قصد بازنشسته شدن دارد.

گلدبرگ که یکی از مجریان برنامه شبانه شبکه ای.بی.سی با عنوان «ویوو» است، یکی از گزینه هایی است که برای جایگزین شدن در برنامه لترمن مطرح شده است. با این حال او با رد این شایعه گفت من شغل دارم و برای شبکه ای.بی.سی کار می‌کنم.

جی لنو، آلک بالدوین، استفن کولبرت، کانون اوبراین، جان استوارت، چلسی هندلر، کریگ فرگوسن، نیل پاتریک هیس، الن دیجنرس، جری ساینفیلد، و تینا فی از دیگر گزینه هایی هستند که برای این جایگزینی پیش‌بینی می‌شوند.

ووپی گلدبرگ 59 ساله برای بازی در فیلم «روح» جایزه اسکار و گلدن گلوب را برای بازیگر نقش مکمل دریافت کرد. اوبرای بازی در «رنگ ارغوانی» جایزه گلدن گلوب را برد و نامزد اسکار بازیگر نقش اول شد. وی از سال 1982 در سینما بازی می کند و علاوه بر آن نویسنده ترانه و فعال سیاسی نیز هست.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، او برای سال 2014 سه فیلم در دست اکران دارد که شامل «شکاف بزرگ»، «لاک پشت‌های نینجا» و «یک روز دیرتر و یک دلار کمتر» است.