همکاری علمی-تخیلی ستارگان «ویل هانتینگ خوب»

0
463

بازیگران درام برنده جایزه اسکار «ویل هانتینگ خوب» بعد از هفده سال قرار است بار دیگر در درامی علمی-تخیلی و دلهره‌آور در مایه جاسوسی همراه شوند که البته در صفحه کوچک نمایش داده خواهد شد.
نسخه چاپی

 مت دیمون و بن افلک که به‌عنوان بازیگر و نویسنده «ویل هانتینگ خوب» در سال 1997 درخشیدند و به شهرت جهانی رسیدند، قرار است بار دیگر در درام علمی-تخیلی «ثبت شده» (Incorporated) همکاری کنند. به‌نوشته هالیوود ریپورتر «ثبت شده» قرار است سریالی تلویزیونی برای شبکه Syfy باشد که قسمت اول آن نوشته دیوید و آلکس پاستور است؛ برادرانی که فیلم‌نامه‌های سینمایی دلهره‌آور و علمی-تخیلی مانند «آخرین روزها« و «از خود گذشته» را نوشته‌اند.

دیمون و افلک علاوه بر بازی در این سریال به عنوان مدیر تولید نیز با جنیفر تاد، مدیر شرکت پرل استریت که از شرکت‌های تهیه‌کننده این سریال است، همکاری خواهند کرد. «ثبت شده» نگاهی دارد به دنیای شرکت‌های تجاری در آینده و اثری دلهره‌آور و جاسوسی است و قهرمان آن مردی است که در دنیای آینده‌ای که شرکت‌های تجاری به قدرت مطلق دست یافته‌اند، علیه نظام غالب دست به اقدام می‌زند.

مت دیمون 44 ساله و بن افلک 42 ساله، کار در حرفه سینما را با ایفای نقش‌های فرعی  در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی در دهه 1980 آغاز کردند و در اواخر دهه 1990 با نوشتن فیلم‌نامه و بازی در «ویل هانتینگ خوب» (در کنار رابین ویلیامز بازیگر که دو ماه پیش خودکشی کرد) به کارگردانی گاس ون سنت که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل (برای رابین ویلیامز) و بهترین فیلم‌نامه اریژینال (افلک و دیمون) و نامزد هفت اسکار دیگر شد، به ستاره تبدیل شدند.

به‌ گزارش آن، بن افلک اکنون تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگری موفق است که این روزها با بازی در فیلم پرفروش «دختر گم‌شده» دیوید فینچر روی پرده حضور دارد و مت دیمون بازیگر، تهیه‌کننده و آهنگساز است و ماه آینده در فیلم علمی-تخیلی پرماجرای «بین‌ستاره‌ای» کریستوفر نولان حضوری کوتاه و بدون ذکر نام در عنوان‌بندی روی پرده نقره‌ای خواهد داشت.